Digitaalisuus on lähes jokaisen yrityksen agendalla. Tutustu tärkeimpiin digitaalisen markkinoinnin työkaluihin ja opi valitsemaan niistä sopivimmat oman organisaatiosi käyttöön. Kurssi alkaa orientoivilla verkko-opinnoilla jo ennen ensimmäistä koulutuspäivää.
Opit, miten voit tukea organisaatiosi liiketoimintaa digimarkkinoinnin välineiden avulla. Laadit organisaatiosi digitaalisen markkinoinnin kehittämissuunnitelman ja viet sen käytäntöön. Digimarkkinoinnin ytimessä on analytiikka, jonka lisäksi koulutuksessa tulevat tutuiksi hakukoneoptimointi (SEO) ja hakukonemarkkinonti (SEM).
Kurssi sopii markkinoinnin perusteet hallitseville, mutta kurssille osallistuminen ei edellytä aiempaa kokemusta digitaalisten markkinointivälineiden käytöstä.
Jos haluat opiskella teemaa laajemmin, suosittelemme Digitaalisen markkinoinnin koulutusohjelmaa.
Ennakkotehtävä
Ennakkotehtävässä orientoidut koulutuspäivien aiheisiin.
1. koulutuspäivä
2. koulutuspäivä
Ohjattu verkko-opiskelu 1 kk
Etäopiskelujaksolla teet konkreettisen harjoituksen, jossa pohdit koulutuspäivien teemoja omassa työssäsi. Saat kommentteja ja henkilökohtaista ohjausta tehtävääsi. Tavoitteena on edistää digitaalisen markkinoinnin osaamista omassa organisaatiossasi. Verkko-opiskelujakson tehtävässä laadit organissatiosi digitaalisen markkinoinnin kehittämissuunnitelman ja viet sen käytäntöön.
Antti Leino, markkinointiarkkitehti, yritysvalmentaja, digistrategi
Antti hyödyntää yli 25 vuoden kokemusta erilaisia digitaalisen markkinoinnin tehtävistä kouluttaessaan Rastor-instutuutissa. Hänen erikoisalojaan ovat digitalisen mainonnan alustat, hakukonenäkyvyys ja sosiaalisen median hyödyntäminen.
linkedin.com/in/anttileino/
Samuli Leinonen, Senior Paid Search Consultant, Tulos Helsinki
Samuli on perheenisä Helsingistä. Hän on työskennellyt markkinoinnin parissa eri rooleissa vuodesta 2001 lähtien, ja erikoistunut digimarkkinointiin ja etenkin Google Adsiin yli 15 vuoden ajan. Työhistoriaa ja -kokemusta Samulilla on aina strategisesta suunnittelusta hands on toteutukseen Mainos- ja Digitoimistoista sekä markkinoinnin inhouse-tehtävistä IT-, Verkkokauppa & Mobiilialalla.
linkedin.com/in/samuli-leinonen/
Riikka Peltokangas, Tulos Helsinki Oy
Osallistumismaksu kattaa kirjat ja muut oppimateriaalit.
Osallistumismaksu laskutetaan yhdessä erässä ja sen tulee olla maksettuna ennen koulutuksen alkua. Jos olet hankkinut rahoituksen Rastor-instituutin www-sivulla osoitetun rahoitusyhtiön kautta, lähetämme laskun rahoitusyhtiölle.
Osallistumisen voi perua ilman peruutuskuluja viimeistään 14 vrk ennen koulutuksen alkua. Alle 14 vrk ennen koulutuksen alkua tehdyistä peruutuksista perimme 50 % koulutuksen hinnasta. Jos osallistumista ei ole peruttu ennen koulutuksen alkua, perimme 100 % koulutuksen hinnasta.
Sain paljon heti käyttöönotettavia konkreettisia vinkkejä. Kouluttaja ja aihe saivat minut pysymään mukana 99 % ajasta:-)
Kattava rautaisannos digimarkkinoinnin perusteista ja miten se auttaa liiketoiminnan tavoitteiden saavuttamisessa.
Pääsin heti koulutuksen jälkeen testaamaan oppejani tavatessamme mainostoimistomme digitiimin. Osasin selvästi esittää oikeita kysymyksiä - sen verran edessäni kiemurreltiin.
Psst! Kollegasi ovat olleet kiinnostuneita myös näistä koulutuksista
uutuus