Onko Google Ads -tili jo perustettuna, mutta et osaa tehdä sillä mainoskampanjaa? Kohta osaat! Saat varmuutta Google Adsin käyttöön, kertaat tärkeimmät hakusanamainonnan periaatteet ja saat vinkkejä oman Ads-kampanjan suunnitteluun ja toteutukseen. Asiantuntijan sparrauksessa opit kohdentamaan mainontaasi paremmin ja kasvatat myyntiä Adsin avulla.
Koulutuksessamme opit käyttämään ja hyödyntämään Google Ads -työkalua työssäsi. Opit tekemään Google Ads -kampanjoita, hyödyntämään avainsanoja ja miettimään sisältöäsi myös laatupisteiden kautta. Saat käytännöllistä lisätietoa budjetoinnista sekä mainosten ja mainoslaajennusten tuottamisesta.
Koulutuksen aikana laadit suunnitelman omaan Ads-kampanjaan ja saat siihen asiantuntijan vinkit ja sparrauksen.
Koulutus sopii sinulle, joka osaat jo Google Adsin perusteet, mutta olet epävarma kampanjan toteuttamisessa. Kurssille osallistuminen edellyttää organisaation tai yrityksen Google Ads -tilin käyttömahdollisuutta.
Voit sisällyttää kurssin osaksi Digitaalisen markkinoinnin koulutusohjelmaa tai Sisällöntuottajan koulutusohjelmaa. Jos Google Ads kiinnostaa mutta et tunne sitä vielä lainkaan, suosittelemme suorittamaan ensin Google Ads perusteet -kurssin.
Koulutus sisältää ennakkotehtävänä olevan nykytilan analyysin, etäkoulutuspäivän klo 9–12 ja soveltavan tehtävän, jonka voit tehdä kampanjasuunnittelusta tai vaihtoehtoisesti markkinoinnin kehittämisen laajemmasta suunnittelusta.
Koulutuksessa käsiteltävät aiheet:
Saat kampanjaasi ammattilaisen henkilökohtaisen sparrauksen ja vinkit hakusanamainonnan kehittämiseen.
Koulutuksen päätyttyä saat todistuksen kurssin suorittamisesta.
Petri Mertanen, analytics consultant / toimitusjohtaja / Mertanen Analytics Oy
Petri Mertanen on luonut pitkän uran digitaalisen analytiikan parissa. Hänellä on lähes kahdenkymmenen vuoden kokemus analytiikan hyödyntämisestä ja kehittämisestä asiakasyrityksissä ja median parissa. Petri toimii asiantuntijana konsultoiden yrityksiä ja organisaatioita analytiikan saralla. Petrin intohimo on analyyttisen kulttuurin luominen organisaatioihin. Oman työnsä ohella hän toimii IAB:n Datatyöryhmän puheenjohtajana.
Opiskelumaksu maksetaan verkkomaksuna ilmoittautumisen yhteydessä tai laskutetaan ennen koulutuksen alkua yhdessä erässä.
Osallistumisen voi perua ilman peruutuskuluja viimeistään 14 vrk ennen koulutuksen alkua. Alle 14 vrk ennen koulutuksen alkua tehdyistä peruutuksista perimme 50 % koulutuksen hinnasta. Jos osallistumista ei ole peruttu ennen koulutuksen alkua, perimme 100 % koulutuksen hinnasta.
Psst! Kollegasi ovat olleet kiinnostuneita myös näistä koulutuksista