Lähiopiskelu
Koulutuspäivät paikan päällä. Ei sisällä verkko-opiskelua.
Monimuoto
Koulutusta sekä paikan päällä että etänä aikataulun mukaisesti. Lisäksi itsenäistä verkko-opiskelua.
Monimuoto etänä
Koulutusta etänä aikataulun mukaisesti. Lisäksi itsenäistä verkko-opiskelua.
Hybridi
Koulutuspäiviin voi osallistua oman valinnan mukaan joustavasti joko paikan päällä tai etänä.
Itsenäinen verkko-opiskelu
Itsenäistä ja omatahtista opiskelua verkko-oppimisympäristössä.
Oppisopimuskoulutus
Oppisopimuksessa työnantajasi osallistuu kouluttamiseen. Oppisopimus edellyttää, että sinulla on alan työpaikka.
Opi suunnittelemaan hakusanamainontaa ja analysoimaan mainonnan tuloksia. Tämän käytännönläheisen Google Ads -koulutuksen aikana opit valitsemaan kampanjalle sopivat avainsanat, budjetoimaan ja hinnoittelemaan mainoksesi ja kirjoittamaan toimivia mainostekstejä.
Tässä käytännönläheisessä hakusanamainonnan työpajassa tutustut Google Ads -työkalun ominaisuuksiin ja opit hyödyntämään sitä työssäsi. Google Ads -työpajan käytyäsi pystyt tuottamaan omia mainoskampanjoita ja suunnittelemaan organisaatiosi hakusanamainontaa. Opit analysoimaan mainonnan tuloksia, mikä auttaa sinua kehittämään tehokkaampaa mainontaa.
Opit mitä Google Adsin keskeisimmät termit ja lyhenteet, kuten impressiot, klikit, konversiot, CPC, CTR ja Quality Score, tarkoittavat. Koulutuksessa pääpaino ei kuitenkaan ole teoriassa vaan tekemisessä. Saatkin työpajasta eniten irti, jos sinulla on pääsy oman organisaatiosi Google Ads -tilille.
Koulutus sopii digitaalisen markkinoinnin perusteet hallitseville, markkinointitoimenpiteitä itse käytännössä toteuttaville.
Google Ads -koulutus on yksi Digitaalisen markkinoinnin koulutusohjelman kursseista. Jos innostuit opiskelusta, voit täydentää osaamisesi muilla koulutusohjelman kursseilla.
Ennakkotehtävä
Ennakkotehtävässä orientoidut koulutuspäivään.
1. koulutuspäivä
Samuli Leinonen, Senior Paid Search Consultant, Tulos Helsinki
Samuli on perheenisä Helsingistä. Hän on työskennellyt markkinoinnin parissa eri rooleissa vuodesta 2001 lähtien, ja erikoistunut digimarkkinointiin ja etenkin Google Adsiin yli 15 vuoden ajan. Työhistoriaa ja -kokemusta Samulilla on aina strategisesta suunnittelusta hands on toteutukseen Mainos- ja Digitoimistoista sekä markkinoinnin inhouse-tehtävistä IT-, Verkkokauppa & Mobiilialalla.
linkedin.com/in/samuli-leinonen/
Osallistumismaksu kattaa kirjat ja muut oppimateriaalit.
Osallistumismaksu laskutetaan yhdessä erässä ja sen tulee olla maksettuna ennen koulutuksen alkua. Jos olet hankkinut rahoituksen Rastor-instituutin www-sivulla osoitetun rahoitusyhtiön kautta, lähetämme laskun rahoitusyhtiölle.
Osallistumisen voi perua ilman peruutuskuluja viimeistään 14 vrk ennen koulutuksen alkua. Alle 14 vrk ennen koulutuksen alkua tehdyistä peruutuksista perimme 50 % koulutuksen hinnasta. Jos osallistumista ei ole peruttu ennen koulutuksen alkua, perimme 100 % koulutuksen hinnasta.
Psst! Kollegasi ovat olleet kiinnostuneita myös näistä koulutuksista
uutuus