Sisältöstrategia digitaalisessa viestinnässä, Espoo

Inspiroidu sisältöstrategian mahdollisuuksista! Tässä koulutuksessa saat työkalut asiakkaita sitouttavien verkkosisältöjen suunnitteluun ja samalla tavoitteelliseen liiketoiminnan kehittämiseen. Sisältöstrategian avulla keskityt sisällöntuotannossa olennaiseen: tärkeimpiin kohderyhmiin ja keskeisiin vahvuusalueisiin.

Sisältöstrategia ohjaa sisällöntuotantoa

Sisältöstrategia on lähtölaukaus digitaaliselle asiakasmatkalle. Se ohjaa sisällöntuotantoa tehden siitä asiakaskeskeistä ja oikea-aikaista – siis auttaa herättämään asiakkaan uinuvat tarpeet. Sisältöstrategia ei ole pelkästään julkaisukalenteri tai sisältösuunnitelma vaan myös markkinoinnin johtamisen väline.

Tässä koulutuksessa saat käytännöllisiä työkaluja tavoitteelliseen sisällöntuotantoon ja opit käyttämään asiakasprofiileja ja asiakaspolkua arjen työvälineinä tuloksellisen sisällön suunnittelussa.

Kurssi sopii markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille, jotka työskentelevät sisältöjen parissa. Hyvä hetki panostaa sisältöstrategiaan on esimerkiksi silloin, kun kilpailutilanne ympärillä muuttuu, halutaan avata uutta markkinaa, uudistetaan verkkosivusto tai markkinointi ja viestintä eivät ponnisteluista huolimatta tuota haluttua tulosta.

Koulutuksen hintaan sisältyy Kati Kerosen ja Katri Tannin Sisältöstrategia – Asiakaslähtöisyydestä tulosta -kirja. Voit sisällyttää kurssin osaksi Digitaalisen markkinoinnin koulutusohjelmaa.

Kysy lisätietoja
Tarja Vikström osaamispäällikkö 040 573 0905 tarja.vikstrom@rastorinst.fi
Eliisa Seppänen palvelukoordinaattori 050 401 4816 eliisa.seppanen@rastorinst.fi