Wanted innostava ja inspiroiva asiakkuuspäällikkö! Kupliiko sinussa aito halu auttaa yrityksiä menestymään? Sytytkö asiakkaiden haasteiden ratkaisemisesta? Vaikuttuuko asiakas osaamisestasi? Jos näiden lisäksi asiakaskohtaamiset ovat vahvuuksiasi, kuulostat kovasti uudelta asiakkuuspäälliköltämme.
Asiakkuuspäällikkönä vastaat asiakashankinnasta ja asiakassuhteiden kehittämisestä. Osaat kartoittaa asiakkaiden osaamistarpeita ja olet sielultasi ratkaisija: sinulle palkitsevinta on päästä win-win-tilanteeseen. Motivoidut näkyvistä tuloksista ja kumppanuuksien syventämisestä.
Vastuullesi kuuluu asiakaskohtaisten valmennusratkaisujen suunnittelu ja myynti sekä käytännön toteutuksien järjestelyt yhdessä osaavien kollegoiden ja timanttisen asiantuntijaverkostomme kanssa.

Toivomme, että sinulla on
• osaamista asiakashankinnasta sekä ratkaisumyynnistä yritysasiakkaille
• ymmärrystä palveluliiketoiminnasta
• verkostoja erityisesti Pirkanmaalla ja Kanta-Hämeessä
• sujuvat viestintä- ja yhteistyötaidot
• kyky itsenäiseen työskentelyyn, mutta myös taito viedä projektit maaliin yhteistyönä.
Aiempi kokemus yritysvalmennuksesta ja konsultoinnista on erinomainen lisä. Kerrothan myös, jos sinulla on jo nyt kokemusta asiakkaan kannattavaan kasvuun ja tulosparannuksiin tähtäävien palveluratkaisujen tuottamisesta.
Työssäsi kehität ja kehityt
Tarjoamme sinulle vakituisen työsuhteen ja monipuolisen roolin, jossa pääset kehittämään asiakkaidemme liiketoimintaa ja kasvattamaan omaa osaamistasi. Pyöräytämme työsi käyntiin hyvällä perehdytyksellä, jonka jälkeen saat meiltä jatkuvan taustatuen työllesi.
Työssäsi on kilpailukykyinen kuukausipalkkaus, kattavat henkilöstöedut sekä mahdollisuus oman osaamisen kehittämiseen ja urakehitykseen. Lisäksi asiakkuuspäällikön palkkaan kuuluu myös provisiomalli.
Työskentelemme hybridimallilla yhdistäen etä- ja lähityötä tilanteen mukaan. Asiakkuuspäällikkönä olet paljon asiakkaiden luona eri puolilla Pirkanmaata ja Kanta-Hämettä ja tarpeen mukaan myös muualla Suomessa. Kotikonttorisi on Tampereen toimisto, jossa meillä on toimivat, modernit työskentelytilat.
Sytyitkö? Soita Markolle!
Jos haluat jutella tehtävästä tai kysyä työskentelystä meillä, soita myynti- ja asiakkuusjohtaja Marko Sarénille, hän kertoo mielellään lisää. Markon tavoitat numerosta 040 568 5084.
Lisätietoja hakuprosessista saat myös Eilakaislan aluepäällikkö Elina Parkkiselta, puh. 030 6090 128 tai elina.parkkinen@eilakaisla.fi
Työn tekeminen Rastor-instituutissa on mukavaa! Tutustu meihin ja kulttuurimme alla olevasta videosta.
Myy innostuksesi ja osaamisesi meille! Lähetä hakemuksesi ja cv:si palkkatoiveineen viimeistään 16.4.2023. Huomaathan, että käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana, ja asiakkuuspäällikkö valitaan tiimiin mahdollisimman ketterästi. Työsuhde solmitaan Rastor-instituutin kanssa.
Keitä olemme?
Me Rastor-instituutissa kannustamme ja kehitymme yhdessä. Olemme intohimoisia työelämän uudistajia ja uskomme, että jokaisella on mahdollisuus onnistua työelämässä. Rastor-instituutti kehittää valtakunnallisesti yksilö- ja yritysasiakkaidensa osaamista keskeisillä liiketoiminnan osa-alueilla, tarjoaa ura- ja rekrytointipalveluita sekä toimii oppisopimuskouluttajana ja virallisten ammatillisten tutkintojen järjestäjänä. Arvomme ”ketterästi, rohkeasti, yhdessä ja asiakkaan hyväksi” ohjaavat arjen työtämme.
Rastor-instituutti toimii kaikkialla Suomessa. Toimipisteemme sijaitsevat Espoossa, Turussa, Tampereella, Oulussa ja Kuopiossa. Palveluksessamme on noin 160 työelämän asiantuntijaa.
Rastor-instituutin visio on olla Suomen halutuin valtakunnallisesti paikallinen työelämän uudistaja. Asiakaslupauksemme on Tunnistettava muutos: koulutukset, yritysvalmennukset ja urapalvelut muuttavat toimintaa niin, että tulokset todella näkyvät. Tutustu toimintaamme www-sivuillamme www.rastorinst.fi sekä some-kanavissamme @Rastorinst