Avoin työpaikka: Asiakkuuspäällikkö, Tampere

Julkaistu 28.8.2020

Tule Rastor-instituutille tuottamaan elämän suuntaa muuttavia oppimiskokemuksia ja uramahdollisuuksia kanssamme. Tarjoamme sinulle vakituisen tehtävän ja monipuolisen roolin, jossa pääset kehittämään asiakkaidemme liiketoimintaa ja kasvattamaan omaa osaamistasi.

Avoin työpaikka: asiakkuuspäällikkö.

Asiakkuuspäällikkönä Tampereella vastaat kokonaisvaltaisesti koulutus- ja valmennusratkaisuidemme asiakashankinnasta ja asiakassuhteiden kehittämisestä Pirkanmaalla. Kartoitat asiakkaiden osaamistarpeita ja samalla olet kiinnostunut siitä, mitä Pirkanmaan yrityskentässä tapahtuu ja miten Rastor-insituutin palvelu-ja koulutuskokonaisuuksilla voidaan vastata näihin kehittymishaasteisiin.

Arkesi koostuu asiakkaan tarpeeseen kohdennettujen valmennus- ja koulutusratkaisujen suunnittelusta ja myymisestä sekä käytännön toteutuksen järjestelyistä yhdessä kollegoiden ja laajan asiantuntijaverkostomme kanssa.

Tärkeimmät sidosryhmäsi ovat oman tiimin lisäksi muun muassa eri
toimialojen kouluttajat sekä oppisopimuksia tarjoavat oppilaitokset. Lisäksi olet tärkeässä roolissa tukemassa ihmisiä oman urapolun suunnittelussa.

Vaikka moni koulutuskokonaisuuksista on meillä valmiina, aktiivisuudellasi pääset luomaan myös paljon uutta.

Mitä odotamme sinulta?

Työssäsi menestyt, kun sinulla on kokemusta ja osaamista asiakashankinnasta ja ratkaisumyynnistä nimenomaan B2B-sektorilla. Sinulla on hyvät priorisointi- ja yhteistyötaidot. Kyky itsenäiseen työskentelyyn sekä kyky omaksua uusia asioita nopeasti auttavat sinua eteenpäin työssäsi. Viestit sujuvasti ja vakuuttavasti sidosryhmiesi kanssa.

Työssäsi alkuun pääsemistä helpottavat valmiit verkostot Pirkanmaan alueella. Vaikka toimistomme Technopoliksella sijaitsee hyvien liikenneyhteyksien varrella, päästäksesi sujuvasti liikkumaan asiakkaidesi luo edellytämme mahdollisuutta käyttää omaa autoa.

Miksi valitsisit meidät?

Mikäli ihmisten, yritysten ja liiketoiminnan kehittäminen puhuttelevat sinua, olet oikeassa paikassa! Teemme työtämme modernissa työyhteisössä, ja jatkuva oppiminen ja itsensä kehittäminen ovat meillä avainasemassa.

Henkilöstömme hyvinvointi on meille tärkeää. Tarjoamme kattavat henkilöstöedut, joista esimerkkeinä muun muassa kilpailukykyinen palkkaus sekä laaja työterveyshuolto.

Arvomme

KETTERÄSTI, ROHKEASTI, ASIAKKAAN HYVÄKSI, YHDESSÄ.

Näin pääset osaksi tiimiämme

Rekrytointi toteutetaan yhteistyössä Choicen kanssa.

Hae tehtävään tästä

Lisätietoja tehtävästä antavat Choice HR:

Haethan paikkaa nopeasti, sillä tehtävä täytetään heti soveltuvan henkilön löydyttyä.
Kuitenkin viimeistään 20.09.2020.

Odotamme sinua 140 ammattilaisen voimin. Me Rastor-instituutissa olemme intohimoisia työelämän kehittäjiä ja haluamme mahdollistaa asiakkaillemme elämän suuntaa muuttavia oppimiskokemuksia.

Tutustu toimintaamme www-sivuillamme sekä some-kanavissamme @Rastorinst.

Itse innostun, kun asiakkaat antavat palautetta.

Miksi Hannu valitsi Rastor-instituutin?

Työssä on tärkeää, että uskoo omaan tuotteeseen, ja kokee, että työ on merkityksellistä. Se luo myös hyvän työilmapiirin. Itselleni merkityksellisintä on asiakkaat. Koulutuspalveluita ostavat asiakkaamme sitoutuvat myös itse näkemään vaivaa. Koulutus on investointi itseen – tämä asiakkaiden sitoutuminen näkyy myös myyntityössä. Itse innostun, kun asiakkaat antavat palautetta: ”Tämä muutti
ja kehitti minua.”

Rastor-instituutti on joustava työpaikka. Työntekijän elämäntilanne huomioidaan, ja hyvä teknologia mahdollistaa mm. toimivan etätyöskentelyn. Meillä on rentoa, ja kollegoilta saa apua kun sitä pyytää. Hyvä porukka on tärkeä työssä!

Aloitin täällä elokuussa 2000. Myyn, kehitän ja suunnittelen koulutuksiamme. Asiakkuuspäällikön työ sopii sellaiselle, joka on kiinnostunut ihmisistä ja haluaa aidosti nähdä vaivaa kehittääkseen asiakasorganisaatioitamme.

Toivon Rastor-instituuttiin hakeutuvan avoimia, reippaita ja myyntihenkisiä tyyppejä, jotka haluavat aktiivisesti uudistua. Me välitämme opiskelijoistamme ja asiakkaistamme, ja sitä vaaditaan, jotta työstään voi tykätä.

Hannu, asiakkuuspäällikkö, Oulu

Vauhditamme yritysten kasvua

Rastor-instituutilla tarjoamme elämän suuntaa muuttavia oppimiskokemuksia ja uramahdollisuuksia sekä vauhditamme yritysten kasvua. Kehitämme valtakunnallisesti yksilö- ja yritysasiakkaiden osaamista keskeisillä liiketoiminnan osa-alueilla, tarjoamme ura- ja työllistämisen palveluita sekä toimimme oppisopimuskouluttajana ja virallisten ammatillisten tutkintojen järjestäjänä.

Asiakaslupauksemme on Tunnistettava muutos: koulutukset, yritysvalmennukset ja urapalvelut muuttavat toimintaa niin, että tulokset todella näkyvät. Rastor-instituutin toimipisteet sijaitsevat Espoossa, Kuopiossa, Oulussa, Tampereella ja Turussa.

Rastor-instituutti aloitti toimintansa tammikuussa 2020, kun Markkinointi-instituutti ja Rastor yhdistyivät.

Hae  asiakkuuspäällikön tehtävään tästä

Jaa sivu