Etsiikö yrityksesi uutta osaajaa digimarkkinoinnin tai -viestinnän tehtäviin?

Digital Marketing & Social Media F.E.C -koulutus on yritysten tarpeisiin suunniteltu rekrytointikanava löytää uusia, taitavia markkinoinnin ja viestinnän osaajia. Yritys valitsee koulutuksen hakijoista soveltuvan henkilön työskentelemään kuuden kuukauden ajaksi koulutussopimuksella. Koulutettava henkilö tarjoaa työpanoksensa yrityksen käyttöön sekä kehittää samanaikaisesti markkinointi- ja viestintäosaamistaan erityisesti digitaalisessa ympäristössä ja sosiaalisessa mediassa korkeatasoisessa käytännönläheisessä koulutuksessa. 

F.E.C -koulutuksen edut yritykselle

F.E.C –koulutus on helppo ja riskitön väylä testata uuden henkilön sopivuutta tehtävään ja kasvattaa uusi ammattilainen yrityksenne palvelukseen. Pääsette itse valitsemaan teillä avoinna olevaan tehtävään parhaiten soveltuvan henkilön. Ehdokkaat ovat markkinoinnin tai viestinnän kokeneita ammattilaisia tai vastavalmistuneita, joita yhdistää vahva motivaatio kehittää osaamistaan ja tehdä tuloksekasta, yrityksen tavoitteita tukevaa markkinointiviestintää erityisesti digitaalisessa toimintaympäristössä ja sosiaalisessa mediassa. Hakijoista yrityksenne voi löytää uuden osaajaan erilaisiin markkinoinnin tai viestinnän tehtäviin aina assistentista päällikkötasoon asti.

Koulutuksen päättyessä teillä on valmiiksi perehdytetty, laadukkaan koulutuksen saanut osaaja, jonka voitte halutessanne palkata suoraan työsuhteeseen ilman lisäkustannuksia.

Rekrytointiprosessi yrityksille.

Koulutettavan kanssa solmitaan koulutussopimus

Yritys, koulutettava ja Rastor-instituutti allekirjoittavat F.E.C-koulutussopimuksen. Koulutussopimuksen aikana henkilö työskentelee yrityksessä ja hänet koulutetaan työtehtäviinsä Rastor-instituutin koulutuksen sekä yrityksessä käytännön työtehtävissä.
Koulutussopimuksen tavoitteena on solmia työsopimus, mutta se ei sido yritystä rekrytointiin.

Ajankohta ja kesto

Aloitus sovitaan joustavasti yrityksesi tarpeen mukaan ja sopivan F.E.C -työntekijän löydyttyä, joko loppuvuodelle 2020 tai ensi vuoden puolelle. Koulutusjakso sisältää 100 päivää työskentelyä yrityksessä ja 20 päivää koulutusta Rastor-instituutissa. Koulutussopimuksen kokonaiskesto on 6 kk.

Hinta

Ehdokkaiden esittely on maksutonta. Jos ehdokkaista löytyy tarpeeseesi sopiva henkilö, koulutuksen hinta on 1 400 €/kk/hlö + alv 24 %

Miten edetä?

Ota rohkeasti yhteyttä jo kerro millaiseen tarpeeseen etsit tekijää. Sopivien ehdokkaiden kartoittaminen ei sido sinua mihinkään.

Kristina Hupli
rekrytointikonsultti, Rastor-instituutti
p. 040 581 0750
kristina.hupli@rastorinst.fi

Antti Raami
asiakkuuspäällikkö, Rastor-instituutti
p. 044 032 1004
antti.raami@rastorinst.fi

Digital Marketing & Social Media F.E.C -koulutuksen sisältö

Koulutuspäivissä käsitellään monipuolisesti digitaalisen markkinoinnin ja viestinnän eri osa-alueita:

  • Digimarkkinointi
    Tutustutaan tärkeimpiin digitaalisen markkinoinnin työkaluihin ja opitaan valitsemaan niistä sopivimmat oman organisaation käyttöön.
     
  • Sisältöstrategia digitaalisessa viestinnässä
    Opitaan suunnittelemaan asiakkaita oivalluttavia ja sitouttavia verkkosisältöjä. Sisältöstrategian avulla keskitytään sisällöntuotannossa olennaiseen: tärkeimpiin kohderyhmiin ja keskeisiin vahvuusalueisiin.
     
  • Webanalytiikka ja hakukoneoptimointi
    Opitaan hyödyntämään Google Analyticsin webanalytiikkaa ja optimoimaan oman verkkosivuston sisältöä hakukonenäkyvyyden parantamiseksi.
     
  • Hakusanamainonta
    Opitaan valitsemaan kampanjalle sopivat avainsanat, budjetoimaan ja hinnoittelemaan mainokset ja kirjoittamaan toimivia mainostekstejä Google Adsiin.
     
  • Sosiaalinen media markkinoinnissa
    Opitaan hyödyntämään sosiaalista mediaa oman organisaation näkyvyyden kasvattamiseksi ja toimimaan sosiaalisessa mediassa suunnitelmallisesti ja tavoitteellisesti.
     
  • Viestintätaidot sosiaalisessa mediassa
    Opitaan hyödyntämään sosiaalista mediaa verkostoitumiseen ja ammatillisen profiilin rakentamiseen. Opitaan tuottamaan suunnitelmallisesti sisältöjä sosiaalisen median kanaviin.
     
  • Sisäinen some
    Opitaan, miten avoin tiedonkulku voi muovata työpaikasta tehokkaan ja oppivan yhteisön. Kurssin jälkeen osataan lanseerata sopivat somekanavat sekä tiimin että koko organisaation viestintään.
     
  • Sosiaalisen median digityöpajat
    Työpajoissa syvennytään kanavakohtaisesti sisältöjen tekemiseen ja ominaispiirteisiin osallistujien kysymysten ja tarpeiden mukaan. Treenataan käytännössä sisältöjen tekemistä ja kouluttajat antavat vinkkejä siitä, mikä toimii milläkin kanavalla ja mikä ei.

FEC-koulutus (Further Educated with Companies) on Uudenmaan ELY-keskuksen hankkimaa työvoimakoulutusta korkeakoulutetuille työnhakijoille. FEC-koulutus tarjoaa yrityksille mahdollisuuden valita työnhakijoiden keskuudesta potentiaalinen työnhakija kehittymään ja kouluttautumaan tehtävissään. Koulutus toteutetaan yhteistyössä paikallisen TE-palveluiden kanssa.