Onko yrityksessäsi tarve asiakaslähtöiselle myynnin tai markkinoinnin osaajalle?

Etsimme työssäoppimispaikkoja Uudenmaan alueelta Sales and Marketing Specialist F.E.C -koulutuksen osallistujille.

Sales and Marketing Specialist F.E.C on rekrytoiva koulutus, joka tarjoaa yrityksellesi mahdollisuuden panostaa asiakaskokemuksen kehittämiseen myynnin ja markkinoinnin menetelmin.

Koulutuksen kautta voit löytää yritykseesi uuden osaajan esimerkiksi asiakaskokemuksen kehittämiseen, myynnin, markkinoinnin tai verkkokaupan tehtäviin tai kehitysprojekteihin, sekä digitaalisuuden mukanaan tuomiin lukuisiin osaamistarpeisiin myynnissä tai markkinoinnissa.

Yrityksesi valitsee koulutuksen hakijoista sopivan henkilön työskentelemään kuuden kuukauden ajaksi koulutussopimuksella.

Koulutettava henkilö työskentelee yrityksessäsi sekä oppii samanaikaisesti koulutuksessa, miten erinomaisen asiakaskokemuksen muodostumiseen voidaan vaikuttaa saumattomalla myynnin ja markkinoinnin yhteistyöllä.

Asiakaskokemus on varsin moniulotteinen asia ja erityisesti digitaalisessa ympäristössä yritys tarvitsee osaamista erottuakseen massasta. Menestyksen ratkaisee voittava asiakaskokemus.

Tämä korkeatasoinen ja käytännönläheisen koulutus on erinomainen tilaisuus nostaa yrityksesi asiakaskokemus uusiin ulottuvuuksiin sekä saada lisävoimaa myynnin tai markkinoinnin tehtäviin.

F.E.C -koulutuksen edut yritykselle

F.E.C -koulutus on helppo ja riskitön väylä arvioida uuden henkilön sopivuutta tehtävään ja kasvattaa uusi ammattilainen yrityksesi palvelukseen.

Pääset itse valitsemaan teillä avoinna olevaan tehtävään parhaiten soveltuvan henkilön ehdokkaiden joukosta. Yhteistä hakijoille on vahva motivaatio uuden oppimiseen sekä kiinnostus työllistyä monipuolisiin myynnin tai markkinoinnin tehtäviin.

Koulutuksen päättyessä sinulla on valmiiksi perehdytetty, laadukkaan koulutuksen saanut osaaja, jonka voit halutessasi palkata suoraan työsuhteeseen ilman lisäkustannuksia.

rekrykoulutusprosessi-yrityksille.jpg

Koulutettavan kanssa solmitaan koulutussopimus

Yritys, koulutettava ja Rastor-instituutti allekirjoittavat F.E.C -koulutussopimuksen. Koulutussopimuksen aikana henkilö työskentelee yrityksessä ja osallistuu Rastor-instituutin järjestämiin koulutuspäiviin. Koulutussopimuksen tavoitteena on solmia työsopimus, mutta se ei sido yritystä rekrytointiin.

Ajankohta ja kesto

Koulutus alkaa joustavasti yrityksesi tarpeen mukaan 25.10.–7.12.2021 välisenä aikana, kun yrityksellesi sopiva koulutettava löytyy. Koulutussopimuksen kokonaiskesto on 6 kuukautta sisältäen 100 päivää yrityksessä työskentelyä sekä 20 päivää koulutusta Rastor-instituutissa.

Hinta

Ehdokkaiden esittely on maksutonta. Jos ehdokkaista löytyy tarpeeseesi sopiva henkilö, koulutuksen hinta on 1400 €/kk/hlö + alv 24 %.

Miten edetä?

Ota rohkeasti yhteyttä jo kerro millaiseen tarpeeseen etsit tekijää. Sopivien ehdokkaiden kartoittaminen ei sido sinua mihinkään.

Kristina Hupli
rekrytointikonsultti, Rastor-instituutti
p. 040 581 0750
kristina.hupli@rastorinst.fi  

Maiju Salonen
asiakkuuspäällikkö, Rastor-instituutti
p. 050 379 0408
maiju.salonen@rastorinst.fi

Sales and Marketing Specialist F.E.C-koulutuksen sisältö

Koulutuksessa käsitellään asiakaskokemuksen muodostumiseen vaikuttavia tekijöitä monipuolisesti myynnin ja markkinoinnin näkökulmasta mm. seuraavien teemojen kautta:  

Asiakaskokemus
Tiedostat, miksi erinomaisen asiakaskokemuksen tulee olla jokaisen yrityksen toiminnan keskiössä. Ymmärrät ostokäyttäytymisen muutoksen ja digitalisuuden vaikutuksen asiakaskokemuksen muodostumiseen ja opit kehittämään asiakaskokemusta.

Brändi 
Ymmärrät brändin merkityksen liiketoiminnassa. Miten brändi tuottaa arvoa asiakkaalle, brändilupaus lunastetaan ja brändin arvo kotiutetaan.
  
Asiakkuusstrategia
Hahmotat mitä toimivalla asiakkuusstrategialla voidaan saavuttaa. Miten erotutaan markkinassa, löydetään uusia markkinoita tai synnytetään uutta kysyntää.

Markkinointiviestintä ja sisällöntuotanto
Saat viimeisintä tietoa megatrendien, digitalisaation ja monikanavaisuuden vaikutuksista markkinointiviestintään. Hahmotat markkinointiviestinnän kokonaisuuden ja sisällöntuotannon merkityksen.

Myynti ja markkinointi yrityksen strategiassa 
Digitalisoituminen muuttaa asiakkaiden ostokäyttäytymistä. Ymmärrät miten moderni myynti- ja markkinointiprosessi toimivat ja miksi ne tulee hitsata saumattomasti yhteen. 

Asiakaskokemus ja data 
Saat käsityksen asiakasdatan monista eri lähteistä ja opit hyödyntämään dataa asiakaskokemuksen kehittämisessä.

Sometyökalut käyttöön
Keskityt somekanavien (LinkedIn, Twitter, Facebook, Instagram) olennaisimpiin ominaisuuksiin myynnin ja markkinoinnin työkaluna ja saat vinkkejä eri somekanavien hyödyntämiseen työssäsi.

Verkkokaupan menestystekijät 
Hahmotat, miten kävijävirtaa verkkokauppaan vauhditetaan ja kävijöistä tehdään ostavia asiakkaita. 

Etämyynti 
Etämyynti on tullut jäädäkseen, saat eväät onnistuneeseen myyntitilanteeseen.
  
Työelämän kirjoitustaidot & myyvät tekstit
Hyvä teksti myy! Kehität taitojasi asiakaslähtöisten, napakoiden ja kiinnostavien myynti- ja markkinointitekstien kirjoittajana. 

Vuorovaikutustaidot
Tunnistat omat vahvuutesi ja opit toimimaan hedelmällisesti erilaisten asiakkaiden kanssa.

Asiakaskohtaamiset lähi- ja etämyynnissä 
Konkreettisten harjoitteiden avulla saat uutta rohkeutta ja vaikuttavuutta asiakaskohtaamisiin niin kasvokkain kuin digikanavissakin.

Taloudellinen toimintapa – myynnin ja markkinoinnin mittaaminen
Ymmärrät olennaisimmat asiat myynnin ja markkinoinnin tunnusluvuista. Mitä kannattaa mitata ja miten? Opit seuraamaan omien myyntitavoitteidesi toteutumista.
 
Pidätämme oikeuden muutoksiin.