Maksuton webinaari 25.9.2025
Kaiken liiketoiminnan taustalla ovat ihmiset – asiakkaat, joiden valinnat synnyttävät kassavirran, kasvun ja kilpailuedun. Silti liian moni organisaatio edelleen kehittää, markkinoi ja myy ratkaisujaan lähtökohtana tuote, ei asiakas.
Tässä webinaarissa sukellamme siihen, mitä asiakaslähtöinen kasvu todella tarkoittaa – ja miten se luo pohjan myynnin, markkinoinnin ja tuote- tai palvelukehityksen yhteispelille.
Webinaarissa pureudumme:
- miten oivallat asiakkaidesi valintaperusteet pintaa syvemmältä
- miksi ominaisuuslähtöinen ajattelu ei enää riitä
- millainen viitekehys auttaa kiteyttämään oman kilpailuetusi asiakaslähtöisesti
- miten määrittelet myyntivalttisi ja markkinointiviestit, jotka resonoivat.
Webinaari tarjoaa konkreettisia näkökulmia ja työkaluja sinulle, joka haluat kehittää liiketoimintaa aidosti asiakkaan näkökulmasta – ja tehdä sen erottuvasti, vaikuttavasti ja tuloksellisesti.
Lataa webinaaritallenne
Saat webinaaritallenteen täyttämällä yhteystietosi. Halutessasi voit samalla valita sinua kiinnostavat aihealueet. Näin saat jatkossa tietoa sinua kiinnostavista tapahtumista ja koulutuksista.
Voit milloin tahansa päivittää tietojasi tai poistua vastaanottajalistaltamme viestien alareunassa olevasta linkistä.
Asiantuntijana Perttu Pöyhönen, ihmislähtöisen liiketoiminnan kehittämisen asiantuntija, psykologi ja palkittu keynote-puhuja.
Perttu on työskennellyt kymmenien eri toimialojen yritysten, kuten Nesteen, Microsoftin ja Rovion kanssa, ja toimi vuosina 2018–2021 S-ryhmän päätutkijana. Hänet tunnetaan karismaattisena esiintyjänä, joka yhdistää tutkimustiedon, ihmisten käyttäytymisen ymmärryksen ja arjen oivallukset selkeäksi ja teräväksi puheenvuoroksi. Hän haastaa kuulijansa ajattelemaan uudella tavalla – ja tarjoaa konkreettisia keinoja kasvuun, joka alkaa ihmisestä.
Kuva: Linda Lipponen