Rastor-instituutti työnantajana

Avoimet työpaikat 

Työmme on intohimoammatti. Me uskomme, että jokaisella on mahdollisuus onnistua työelämässä. Olemme tekemässä Suomesta työelämän kärkimaata tuottavuudessa ja hyvinvoinnissa.

Rastor-instituutin Espoon, Turun, Tampereen, Oulun ja Kuopion toimipisteissä työskentelee 150 intohimoista osaamisen ja työn kehittäjää. Aikuiskoulutus ja yritysvalmennus ovat meille näköalapaikkoja alati muuttuvaan työelämään ja sitä kautta koko yhteiskuntaan. Inspiroidumme jatkuvasti asiakkaidemme vaikuttavista muutostarinoista. 

Ilmoitamme Rastor-instituutin avoimista työtehtävistä tällä sivulla sekä sosiaalisen median kanavillamme. Seuraa meitä LinkedInissä, Facebookissa ja Twitterissä. Voit jättää myös avoimen hakemuksen osoitteeseen rekry@rastorinst.fi

Markkinointisuunnittelija

Etsimme Rastor-instituutin markkinointi- ja viestintätiimiin vakituiseen työsuhteeseen tuloshakuista markkinointiosaajaa. Ymmärrät liiketoimintalähtöisen markkinointiprosessin roolin ja motivoidut saavutetuista tuloksista. Olet digimarkkinoinnin osaaja ja ymmärrät markkinoinnin roolin asiakkaan ostopolun eri vaiheissa.

Lue lisää ja hae viimeistään ti 7.1. Lue lisää 

Muutoksen ammattilaiset 

Riku Niemi
"Vahva brändi ja vaikuttavat asiakascaset toivat minut Markkinointi-instituuttiin." 

Riku, asiakkuuspäällikkö, Espoo 

Kun hain asiakkuuspäällikön tehtävään, toivoin voivani yhdistää roolissa kokemukseni ratkaisumyynnistä ja uusasiakashankinnasta. Parasta työssäni ovatkin asiakastapaamiset ja mahdollisuus päästä kehittämään asiakkaiden liiketoimintaa. 

Kiinnostuin Markkinointi-instituutista työnantajana sen tunnetun brändin ja referenssiasiakkaiden upeiden muutostarinoiden vuoksi. Lisäksi sain haastattelussa positiivisen kuvan yrityksestä ja asiakkuuspäällikön tehtävästä. 

Täällä on ammattitaitoiset työkaverit sekä kannustava ilmapiiri. Johdolla on vahva tahto kehittää liiketoimintaa työelämän muutosten mukana. Täällä rohkaistaan ottamaan vastuu omasta roolistaan sekä kannustetaan oman osaamisen kehittämiseen. 

Liisa Tuhkanen
"Parasta on nähdä asiakkaiden palaavan."  

Liisa, tarjoomapäällikkö, Espoo 

Tulin Markkinointi-instituuttiin 2003. Työ on monipuolista, ja olen saanut sopivasti uusia haasteita matkan varrella. Työssä ilahduttavat monipuolisuus ja asiakaskohtaamiset. Ihan parasta on nähdä, kun asiakas palaa meille uudelleen. Asiakaspalaute konkretisoi tekemiseni merkityksen ja tuo onnistumisen iloa! 

Työnantajana Rastor-instituutti on joustava ja tukee oman osaamisen kehittymistä sekä koulutuksen keinoin että tarjoamalla erilaisia työnkuvia. Työyhteisön tuki on itselleni myös tärkeä asia - täällä autamme toisiamme.

Sonja Johnsson
 
”Parasta työssäni on monipuolisuus ja kehittäminen” 

Sonja, osaamispäällikkö, Espoo 

Päivittäiseen työhöni kuuluu tuotekehitystä, asiakaskohtaamisia ja koulutusten ja valmennusten suunnittelua sekä toteutusta. Osaamispäällikön roolissa suunnittelen ja kehitän koulutuksia sekä ohjaan ja tuen opiskelijoita opinnoissaan. Työni on itsenäistä ja vastuu oman työn aikatauluttamisesta on pitkälti omissa käsissäni, mikä auttaa myös sovittamaan työn muuhun elämään.  

Aloitin Markkinointi-instituutissa vuonna 2008. Pidän siitä, että olen saanut tehdä monipuolisesti minua kiinnostavia työtehtäviä. Aiemmin työskentelin kehittämiskoordinaattorina, ja minulla on ollut mahdollisuus kasvaa vastuullisempaan rooliin oman osaamiseni kehittyessä. Lisäksi olen jatkuvasti kehittänyt itseäni pysyäkseni ajan hermolla. 

Täällä on hyvä ilmapiiri ja työkaverit saavat minut viihtymään. Kaikilla on mahdollisuus osallistua erilaisiin projekteihin, kuten muotoilupajoihin ja muihin innostaviin hankkeisiin. Se pitää virkeänä ja kehittää aina omaa osaamista.  

Toivon porukkaamme lisää dynaamisia ja toimeen tarttuvia ihmisiä, joilla on uusia näkemyksiä. Omatoimisuutta ja vastuullisuutta tarvitaan kaikissa tehtävissä, sekä halua kehittää ja kehittyä.

Hannu Saukkonen
”Merkityksellisintä työssä ovat asiakkaat. Me välitämme heistä." 

Hannu, asiakkuuspäällikkö, Oulu 

Työssä on tärkeää, että uskoo omaan tuotteeseen, ja kokee, että työ on merkityksellistä. Se luo myös hyvän työilmapiirin. Itselleni merkityksellisintä on asiakkaat. Koulutuspalveluita ostavat asiakkaamme sitoutuvat myös itse näkemään vaivaa. Koulutus on investointi itseen – tämä asiakkaiden sitoutuminen näkyy myös myyntityössä. Itse innostun, kun asiakkaat antavat palautetta: ”Tämä muutti ja kehitti minua.” 

Rastor-instituutti on joustava työpaikka. Työntekijän elämäntilanne huomioidaan, ja hyvä teknologia mahdollistaa mm. toimivan etätyöskentelyn. Meillä on rentoa, ja kollegoilta saa apua kun sitä pyytää. Hyvä porukka on tärkeä työssä! 

Aloitin täällä elokuussa 2000. Myyn, kehitän ja suunnittelen koulutuksiamme. Asiakkuuspäällikön työ sopii sellaiselle, joka on kiinnostunut ihmisistä ja haluaa aidosti nähdä vaivaa kehittääkseen asiakasorganisaatioitamme. Toivon Rastor-instituuttiin hakeutuvan avoimia, reippaita ja myyntihenkisiä tyyppejä, jotka haluavat aktiivisesti uudistua. Me välitämme opiskelijoistamme ja asiakkaistamme, ja sitä vaaditaan, jotta työstään voi tykätä.