Digitaalisen markkinoinnin koulutusohjelma

Selvitä oman organisaatiosi digitaalisen markkinoinnin kehittämiskohteet ja opi suunnittelemaan ja toteuttamaan vaikuttavaa markkinointia. Voit valita juuri sinulle parhaiten sopivat kurssit, joten kehityt juuri sinulle ja työnantajallesi tärkeimmissä digimarkkinoinnin alueissa. Useita aloitusvaihtoehtoja!

Digitaalinen markkinointi tukee liiketoiminnan kasvua

Käytännönläheisen Digitaalisen markkinoinnin koulutusohjelman käytyäsi toteutat näkemyksellisesti digimarkkinointia, some-kanavia ja verkkokauppaa ja kehität sitä kautta organisaatiosi liiketoimintaa. Hallitset useita tapoja kasvattaa verkkosivuston kävijämäärää ja näkyvyyttä sosiaalisen median avulla.

Tämä digimarkkinoinnin koulutus sopii markkinoinnin perusteet ja sosiaalisen median periaatteet hallitseville, mutta osallistuminen ei edellytä aiempaa kokemusta digitaalisten markkinointivälineiden käytöstä. Koulutus soveltuu hyvin esimerkiksi yrittäjille, jotka haluavat tukea liiketoimintaansa digimarkkinoinnin keinoin. Koulutuksesta on eniten hyötyä, jos työssäsi hoidat digimarkkinointia, mutta se ei ole edellytys osallistumiselle.

Valitset tarjonnastamme kolme kurssia (tai enemmän):

  • Sisältöstrategia digitaalisessa viestinnässä
  • Digimarkkinointi
  • Webanalytiikka ja hakukoneoptimointi
  • Sosiaalinen media markkinoinnissa
  • Viestintätaidot sosiaalisessa mediassa
  • Verkkokauppa haltuun
  • Sisäinen some
  • Google Ads -hakusanamainonta.
Kysy lisätietoja
Tarja Vikström osaamispäällikkö 040 573 0905 tarja.vikstrom@rastorinst.fi
Eliisa Seppänen palvelukoordinaattori 050 401 4816 eliisa.seppanen@rastorinst.fi
2950 € (+ alv 24%)

Maksa joustavasti sinulle sopivissa erissä OP:n rahoituksella.

Maksa joustavasti sinulle sopivissa erissä OP:n rahoituksella.

Koulutuksen kesto 4–10 kk

Espoo
Aloituskurssi 17.3.2020, Digimarkkinointi

Espoo
tai muu aloituskurssi

Laajuus
Koulutus kestää 4-10 kk riippuen valinnaisten kurssien ajankohdista. Se sisältää 3-6 koulutuspäivää sekä etäopiskelua.
Kouluttajat

mm.

Sofie Segercrantz,, Head of Paid and Social, Tulos Helsinki

Tommi Karvinen, Senior SEO consultant, Tulos Helsinki

Antti Ujainen, CEO, Senior Consultant, Scandinavian Business Design

Christina Forsgård, viestintäkonsultti, Netprofile Finland Oy

Piritta Seppälä, viestintäkouluttaja, Viestintä-Piritta

Iana Vesa, sisältöstrategi, Differo Oy

Leevi Parsama, eCommerce Specalist, eCommerce Growth -kasvuohjelma, Team Finland

Heidi Selkäinaho, työyhteisöviestinnän konsultti, Somepoint Oy

 

Opiskelu rakentuu vapaavalintaisista kursseista, jotka voit aikatauluttaa omien tarpeittesi mukaan.

Jos hallitset jo digitaalisen markkinoinnin perusteet, suosittelemme seuraavia kursseja:

  • Sisältöstrategia digitaalisessa viestinnässä
  • Webanalytiikka ja hakukoneoptimointi
  • Google Ads -hakusanamainonta
  • Sosiaalinen media markkinoinnissa
  • Verkkokauppa haltuun
  • Sisäinen some.

Jos aihealue on sinulle uusi, sinun kannattaa aloittaa opiskelu Digimarkkinointi-kurssilla tai jommallakummalla sosiaalisen median kurssilla.

Voit halutessasi opiskella neljä, viisi tai kuusi kurssia. Neljän kurssin hinta on 3710 euroa + alv 24%, viiden kurssin hinta on 4470 euroa + alv 24% ja kuuden kurssin hinta 5230 euroa + alv 24 %.

Kerro ilmoittautumislomakkeen lisätietoja-kentässä, mistä kurssista aloitat opiskelun.

 

Koulutukseen kuuluvat kurssit (perushintaan sisältyy 3):

Digimarkkinointi 17.–18.3.2020 tai 6.–7.10.2020

2 pv, 1 kk

  • Opit tuntemaan olennaiset digitaalisen markkinoinnin työkalut ja hyödyntämään niitä työssäsi
  • Perehdyt digikanavista saatavan analytiikan ja hakukoneoptimoinnin, klikkipohjaisen mainonnan, sähköpostimarkkinoinnin sekä markkinoinnin automaation mahdollisuuksiin

Webanalytiikka ja hakukoneoptimointi 27.–28.4.2020 tai 8.–9.9.2020 tai 12.–13.9.2020

2 pv, 1 kk

  • Opit hyödyntämään paremmin oman organisaation www-sivuston analytiikkaa
  • Opit optimoimaan sivustoa hakukonenäkyvyyden parantamiseksi sekä tuottamaan hakukoneiden kannalta toimivaa sisältöä (SEO)

Google Ads -hakusanamainonta 26.5.2020

1 pv, 1 kk

  • Ymmärrät mikä on Google Ads ja mitä mainosalustalla voi tehdä
  • Opit tuntemaan online-mainonnan tärkeimmät termit ja konseptit
  • Opit suunnittelemaan yrityksesi hakusanamainontaa ja tuottamaan omia kampanjoita

Sisältöstrategia digitaalisessa viestinnässä 21.9.2020

1 pv, 1 kk

  • Kehität organisaationne markkinointia ja verkkoviestintää sisältöstrategian keinoin
  • Opit suunnittelemaan asiakaslähtöisiä verkkosisältöjä tavoitteellisesti 
  • Suunnittelet sisältöpolun omalle organisaatiollesi tärkeästä aihekokonaisuudesta

Sosiaalinen media markkinoinnissa 24.–25.3.2020 tai 17.–18.9.2020

2 pv, 1,5 kk

  • Opit, miten oma organisaatiosi voi hyödyntää sosiaalista mediaa näkyvyyden kasvattamiseksi
  • Ymmärrät somen merkityksen asiakaspalvelussa sekä asiakassuhteiden luomisessa ja kehittämisessä

Viestintätaidot sosiaalisessa mediassa 27.–28.8.2020

2 pv, 2 kk

  • Opit hyödyntämään sosiaalista mediaa ammatilliseen verkostoitumiseen ja oman ammatillisen profiilisi rakentamiseen
  • Opit tuntemaan keskeisimmät sosiaalisen median kanavat ja tuottamaan vaikuttavaa some-sisältöä

Verkkokauppa haltuun 10.11.2020

1 pv, 1 kk

  • Ymmärrät, millainen on toimiva verkkokauppa
  • Saat valmiudet oman verkkokaupan perustamiseen tai kehittämiseen

Sisäinen some 15.1.2021

1 pv, 1 kk

  • Ymmärrät sosiaalisen median mahdollisuudet sisäisessä viestinnässä
  • Tutustut sisäisen somen kanaviin, mm. Yammer, Teams, Slack, Workplace by Facebook ja WhatsApp
  • Saat eväät oman organisaatiosi sisäisen somen käytön kehittämiseen

 



Jokin muu koulutus?