Lähiopiskelu
Koulutuspäivät järjestetään paikan päällä.
Etä-/lähiopiskelu
Sisältää etä- ja lähikoulutuspäiviä sekä itsenäistä verkko-opiskelua.
Etäopiskelu
Koulutuspäivät toteutetaan etäyhteydellä reaaliajassa, ja niille on sovittu tarkka ajankohta. Lisäksi koulutukseen sisältyy itsenäistä verkko-opiskelua.
Hybridi
Koulutuspäiviin voi osallistua oman valinnan mukaisesti joko paikan päällä tai etäyhteydellä.
Itsenäinen verkko-opiskelu
Ei sisällä aikaan sidottuja koulutuspäiviä. Koulutuksen voi suorittaa omaan tahtiin haluamanaan ajankohtana verkko-oppimisympäristössä tallenteita, tehtäviä ja muita materiaaleja hyödyntäen.
Oppisopimuskoulutus
Oppisopimuksessa työnantajasi osallistuu kouluttamiseen. Oppisopimus edellyttää, että sinulla on alan työpaikka.
Asiakkaan huomio on saatava sekunneissa – muuten se menetetään. Jos tuote ei erotu tai esillepano ei puhuttele, kauppa jää tekemättä. Tässä koulutuksessa opit, miten visuaalinen myyntityö tuo näkyvyyttä, vaikuttaa ostopäätöksiin ja parantaa asiakaskokemusta. Saat konkreettisia keinoja, joita voit hyödyntää heti omassa työssäsi.
Mitä tapahtuu, kun asiakas kävelee ohi, koska tuote ei herätä kiinnostusta? Kun kampanja ei eroa muista tai messuosasto jää vaille huomiota, menetetään mahdollisuuksia. Visuaalisen myyntityön avulla voit vaikuttaa siihen, miten asiakkaat näkevät tarjontasi ja millaisia ostopäätöksiä he tekevät.
Tämä koulutus tarjoaa käytännönläheisiä oppeja, jotka soveltuvat niin kivijalkamyymälöihin kuin tapahtumiin tai digitaalisiin esillepanoihin. Koulutuksessa käydään läpi tehokkaita keinoja tuotteiden ja palveluiden visuaaliseen viestintään ja asiakaskokemuksen kehittämiseen.
Koulutus on suunnattu visuaalisen markkinoinnin parissa työskenteleville, kuten myymälä- ja tapahtumasuunnittelijoille, sisustajille, menekinedistäjille sekä myyjille, jotka haluavat laajentaa tehtäväkenttäänsä. Etäopetuksena toteutettava koulutus on suunniteltu työssäkäyville aikuisille ja sen sisällöt vastaavat työelämän todellisiin tarpeisiin.
1. koulutuspäivä – Sommittelun lainalaisuudet ja väriviestintä
2. koulutuspäivä – Visuaalinen myyntityö myymälässä:
Kurssiin sisältyy monipuolinen verkkoaineisto ja videoluentoja:
Lisäksi aiheisiin liittyviä käytännönläheisiä tehtäviä sekä lopputehtävänä kampanjasuunnitelman laatiminen ja esillepano.
Opiskelumaksu maksetaan verkkomaksuna ilmoittautumisen yhteydessä tai laskutetaan ennen koulutuksen alkua yhdessä erässä. Jos olet hankkinut rahoituksen Rastor-instituutin www-sivulla osoitetun rahoitusyhtiön kautta, lähetämme laskun rahoitusyhtiölle.
Osallistumisen voi perua ilman peruutuskuluja viimeistään 14 vrk ennen koulutuksen alkua. Alle 14 vrk ennen koulutuksen alkua tehdyistä peruutuksista perimme 50 % koulutuksen hinnasta. Jos osallistumista ei ole peruttu ennen koulutuksen alkua, perimme 100 % koulutuksen hinnasta.
Psst! Kollegasi ovat olleet kiinnostuneita myös näistä koulutuksista