Asiakaslähtöisen ajattelun perusteet -verkkokurssi

Itsenäinen verkko-opiskelu
Koulutuksen kesto 10 h

Asiakaslähtöinen ajattelu on menestyvän liiketoiminnan kulmakivi. Tämä käytännönläheinen verkkokurssi tarjoaa perustiedot ja työkalut asiakaslähtöisen toiminnan kehittämiseen. Ota kilpailuetua luova ajattelutapa osaksi organisaatiosi arkea.

Alkaa


Hinta €
200 + alv 25,5%

Verkkokurssi sisältää:



Asiakkaiden tarpeiden ymmärtäminen ja asiakaslähtöinen ajattelu ovat avain kilpailukykyyn. Tämä verkkokurssi tarjoaa selkeän polun asiakaslähtöisyyden kehittämiseen. Videot perehdyttävät sinua aiheeseen, teorioihin, käsitteisiin ja esimerkkeihin. Podcasteissa tutustut casejen avulla asiakaslähtöisen ajattelun hyödyntämiseen elävässä elämässä. Lisäksi saat käyttöösi muutaman keskeisen työkalun, joita voit hyödyntää omassa työssäsi.

Kurssin aikana täytät omaa lokikirjaa, joka auttaa soveltamaan opittua suoraan omaan työhösi ja organisaatioosi. 

 

Kurssin suoritettuasi:

 Ymmärrät asiakaslähtöisyyden merkityksen ja osaat luoda lisäarvoa asiakkaille.

 Osaat kehittää asiakaslähtöistä toimintaa palvelumuotoilun keinoin.

 Kehität omaa ja organisaatiosi toimintaa lokikirjan avulla.

 Saat digitaalisen Open Badge-osaamismerkin, joka todistaa taitosi ja on lisä ansioluetteloosi.

Tulosta / tallenna (PDF)
Laajuus
Kurssiin sisältyy harjoitustehtäviä ja itsenäistä verkko-opiskelua n. 10 h. Opiskelutunnukset ovat voimassa 3 kk.