Lähiopiskelu
Koulutuspäivät järjestetään paikan päällä.
Etä-/lähiopiskelu
Sisältää etä- ja lähikoulutuspäiviä sekä itsenäistä verkko-opiskelua.
Etäopiskelu
Koulutuspäivät toteutetaan etäyhteydellä reaaliajassa, ja niille on sovittu tarkka ajankohta. Lisäksi koulutukseen sisältyy itsenäistä verkko-opiskelua.
Hybridi
Koulutuspäiviin voi osallistua oman valinnan mukaisesti joko paikan päällä tai etäyhteydellä.
Itsenäinen verkko-opiskelu
Ei sisällä aikaan sidottuja koulutuspäiviä. Koulutuksen voi suorittaa omaan tahtiin haluamanaan ajankohtana verkko-oppimisympäristössä tallenteita, tehtäviä ja muita materiaaleja hyödyntäen.
Oppisopimuskoulutus
Oppisopimuksessa työnantajasi osallistuu kouluttamiseen. Oppisopimus edellyttää, että sinulla on alan työpaikka.
Asiakaslähtöinen ajattelu on menestyvän liiketoiminnan kulmakivi. Tämä käytännönläheinen verkkokurssi tarjoaa perustiedot ja työkalut asiakaslähtöisen toiminnan kehittämiseen. Ota kilpailuetua luova ajattelutapa osaksi organisaatiosi arkea.
Asiakkaiden tarpeiden ymmärtäminen ja asiakaslähtöinen ajattelu ovat avain kilpailukykyyn. Tämä verkkokurssi tarjoaa selkeän polun asiakaslähtöisyyden kehittämiseen. Videot perehdyttävät sinua aiheeseen, teorioihin, käsitteisiin ja esimerkkeihin. Podcasteissa tutustut casejen avulla asiakaslähtöisen ajattelun hyödyntämiseen elävässä elämässä. Lisäksi saat käyttöösi muutaman keskeisen työkalun, joita voit hyödyntää omassa työssäsi.
Kurssin aikana täytät omaa lokikirjaa, joka auttaa soveltamaan opittua suoraan omaan työhösi ja organisaatioosi.
Ymmärrät asiakaslähtöisyyden merkityksen ja osaat luoda lisäarvoa asiakkaille.
Osaat kehittää asiakaslähtöistä toimintaa palvelumuotoilun keinoin.
Kehität omaa ja organisaatiosi toimintaa lokikirjan avulla.
Saat digitaalisen Open Badge-osaamismerkin, joka todistaa taitosi ja on lisä ansioluetteloosi.
Kurssi koostuu kolmesta osiosta:
Asiakaslähtöinen ajattelu
Asiakasymmärrys
Asiakaslähtöinen toiminta
Kurssin jokainen osio sisältää videon, podcastin, käytännönläheisiä työkaluja (2-3 per osio) sekä pohdintatehtävän. Jokaisessa osiossa täytät lisäksi lokikirjaa, joka auttaa soveltamaan opittua suoraan omaan työhösi ja organisaatioosi. Kokonaisuuden kesto on noin 10 tuntia, ja kurssi on suoritettavissa omaan tahtiin etäopiskeluna.
Kaisa Kokko
Kaisa Kokko on palvelumuotoilun, asiakaskokemuksen ja henkilöstön kehittämisen asiantuntija. Hän on toiminut erilaisissa koulutus- ja kehittämistehtävissä yli 15 vuoden ajan. Kaisa on ollut vaikuttamassa Suomen parhaasta asiakaspalvelukokemuksesta ja henkilöstökokemuksesta palkitun Alko Oy:n uudistumismatkaan. Tällä hetkellä Kaisa opettaa Jyväskylän Ammattikorkeakoulussa palveluliiketoiminnan koulutusohjelmissa ja kouluttaa Rastor-instituutissa mm. palvelumuotoilua.
Osallistumismaksu laskutetaan yhdessä erässä tai sen voi maksaa verkossa.
Verkkokurssien osallistumista ei voi peruuttaa sen jälkeen, kun käyttäjätunnukset on luovutettu opiskelijalle.
Psst! Kollegasi ovat olleet kiinnostuneita myös näistä koulutuksista