Lähiopiskelu
Koulutuspäivät järjestetään paikan päällä.
Etä-/lähiopiskelu
Sisältää etä- ja lähikoulutuspäiviä sekä itsenäistä verkko-opiskelua.
Etäopiskelu
Koulutuspäivät toteutetaan etäyhteydellä reaaliajassa, ja niille on sovittu tarkka ajankohta. Lisäksi koulutukseen sisältyy itsenäistä verkko-opiskelua.
Hybridi
Koulutuspäiviin voi osallistua oman valinnan mukaisesti joko paikan päällä tai etäyhteydellä.
Itsenäinen verkko-opiskelu
Ei sisällä aikaan sidottuja koulutuspäiviä. Koulutuksen voi suorittaa omaan tahtiin haluamanaan ajankohtana verkko-oppimisympäristössä tallenteita, tehtäviä ja muita materiaaleja hyödyntäen.
Oppisopimuskoulutus
Oppisopimuksessa työnantajasi osallistuu kouluttamiseen. Oppisopimus edellyttää, että sinulla on alan työpaikka.
Hallitsetko asiakkuuksiasi suunnitelmallisesti ja asiakasdataan nojaten? Tässä käytännönläheisessä koulutuksessa opit hyödyntämään asiakas-, tuote- ja kilpailijatietoa, kehittämään asiakkuuksien hoitomalleja ja arvioimaan toiminnan tuloksellisuutta. Saat työkalut vastuulliseen ja vaikuttavaan asiakkuudenhallintaan.
Koulutus yhdistää teoreettisen ymmärryksen ja käytännön työkalut, joiden avulla kehität asiakkuustyötäsi järjestelmällisesti ja suunnitelmallisesti. Opit analysoimaan asiakaskantaa, rakentamaan asiakasuskollisuutta sekä ymmärtämään digitaalisten järjestelmien ja viestintäkanavien hyödyntämistä oikea-aikaisesti. Perehdyt asiakkuuden elinkaareen, segmentointiin, monikanavaisuuteen ja vastuulliseen tietojen käsittelyyn.
Koulutus ratkaisee organisaatioiden yleisiä haasteita, kuten hajanaista asiakkuudenhoitoa, hyödyntämätöntä asiakastietoa ja puutteellista viestintästrategiaa. Koulutuksen avulla opit luomaan tavoitteellisen toimintamallin ja mittaamaan sen vaikuttavuutta.
Koulutus on suunniteltu erityisesti myynti- ja asiakaspalvelutehtävissä toimiville, asiakkuusvastaaville ja -päälliköille, tiiminvetäjille sekä asiantuntijoille, joiden työssä korostuu asiakastiedon hyödyntäminen. Voit opiskella joustavasti työn ohessa: koulutus koostuu verkkokurssista ja kahdesta kolmen tunnin etäkoulutuspäivästä.
1. koulutuspäivä
2. koulutuspäivä
Onko yrityksessänne tarvetta kouluttaa useampia henkilöiltä aihealueen tiimoilta? Asiakkuuksien hoitaminen -kurssista voidaan joustavasti toteuttaa myös erilaisia yritykselle räätälöityjä ratkaisuja – kysy lisää!
Johanna Förnäs, toimitusjohtaja, Brown Sales Partner Oy
Johannalla on konkreettiset tulokset myynnin- ja asiakkuuksien johtamisesta, palveluiden myynnistä sekä operatiivisesta esihenkilötyöstä 20 vuoden ajalta. Johannan vahvuuksia ovat asiakaskokemus, näkemyksellinen myynti, vuorovaikutustaidot, myynti- ja neuvottelutaidot sekä coaching taidot. Johanna on sertifioitu Business Coach ja tekee yhteistyötä paljon myyntipäälliköiden sekä myyntijohtajien kanssa. Valmennukset Johanna räätälöi aina asiakastarpeen mukaan. Vankkaa henkilökohtaista käytännön kokemusta hyödyntäen Johanna voi luvata asiakkailleen konkreettiset tulokset, työkaluja arkeen sekä uusia näkökulmia.
Opiskelumaksu maksetaan verkkomaksuna ilmoittautumisen yhteydessä tai laskutetaan ennen koulutuksen alkua yhdessä erässä. Jos olet hankkinut rahoituksen Rastor-instituutin www-sivulla osoitetun rahoitusyhtiön kautta, lähetämme laskun rahoitusyhtiölle.
Osallistumisen voi perua ilman peruutuskuluja viimeistään 14 vrk ennen koulutuksen alkua. Alle 14 vrk ennen koulutuksen alkua tehdyistä peruutuksista perimme 50 % koulutuksen hinnasta. Jos osallistumista ei ole peruttu ennen koulutuksen alkua, perimme 100 % koulutuksen hinnasta.
Psst! Kollegasi ovat olleet kiinnostuneita myös näistä koulutuksista