Lähiopiskelu
Koulutuspäivät järjestetään paikan päällä.
Etä-/lähiopiskelu
Sisältää etä- ja lähikoulutuspäiviä sekä itsenäistä verkko-opiskelua.
Etäopiskelu
Koulutuspäivät toteutetaan etäyhteydellä reaaliajassa, ja niille on sovittu tarkka ajankohta. Lisäksi koulutukseen sisältyy itsenäistä verkko-opiskelua.
Hybridi
Koulutuspäiviin voi osallistua oman valinnan mukaisesti joko paikan päällä tai etäyhteydellä.
Itsenäinen verkko-opiskelu
Ei sisällä aikaan sidottuja koulutuspäiviä. Koulutuksen voi suorittaa omaan tahtiin haluamanaan ajankohtana verkko-oppimisympäristössä tallenteita, tehtäviä ja muita materiaaleja hyödyntäen.
Oppisopimuskoulutus
Oppisopimuksessa työnantajasi osallistuu kouluttamiseen. Oppisopimus edellyttää, että sinulla on alan työpaikka.
Onko Google Ads -tili jo perustettuna, mutta et osaa tehdä sillä mainoskampanjaa? Kohta osaat! Saat varmuutta Google Adsin käyttöön, kertaat tärkeimmät hakusanamainonnan periaatteet ja saat vinkkejä oman Ads-kampanjan suunnitteluun ja toteutukseen.
Koulutuksessamme opit käyttämään ja hyödyntämään Google Ads -työkalua työssäsi. Opit tekemään Google Ads -kampanjoita, hyödyntämään avainsanoja ja miettimään sisältöäsi myös laatupisteiden kautta. Saat käytännöllistä lisätietoa budjetoinnista sekä mainosten ja mainoslaajennusten tuottamisesta.
Koulutus sopii sinulle, joka osaat jo Google Adsin perusteet, mutta olet epävarma kampanjan toteuttamisessa. Saat täyden hyödyn koulutuksesta, kun sinulla on käytössäsi organisaatiosi Google Ads -tili.
Voit sisällyttää kurssin osaksi Digitaalisen markkinoinnin koulutusohjelmaa tai Sisällöntuottajan koulutusohjelmaa. Jos Google Ads kiinnostaa mutta et tunne sitä vielä lainkaan, suosittelemme suorittamaan ensin Google Ads perusteet -kurssin.
Koulutus sisältää ennakkotehtävän, etäkoulutuspäivän klo 9–12 ja kurssitehtävänä analyysin mainonnan tavoitteista ja tarpeista organisaatiossanne. Saat tehtävään kommentit asiantuntijalta.
Koulutuksessa käsiteltävät aiheet:
Koulutuksen päätyttyä saat todistuksen kurssin suorittamisesta.
Petri Mertanen, analytics consultant / toimitusjohtaja / Mertanen Analytics Oy
Petri Mertanen on luonut pitkän uran digitaalisen analytiikan parissa. Hänellä on lähes kahdenkymmenen vuoden kokemus analytiikan hyödyntämisestä ja kehittämisestä asiakasyrityksissä ja median parissa. Petri toimii asiantuntijana konsultoiden yrityksiä ja organisaatioita analytiikan saralla. Petrin intohimo on analyyttisen kulttuurin luominen organisaatioihin. Oman työnsä ohella hän toimii IAB:n Datatyöryhmän puheenjohtajana.
Opiskelumaksu maksetaan verkkomaksuna ilmoittautumisen yhteydessä tai laskutetaan ennen koulutuksen alkua yhdessä erässä.
Osallistumisen voi perua ilman peruutuskuluja viimeistään 14 vrk ennen koulutuksen alkua. Alle 14 vrk ennen koulutuksen alkua tehdyistä peruutuksista perimme 50 % koulutuksen hinnasta. Jos osallistumista ei ole peruttu ennen koulutuksen alkua, perimme 100 % koulutuksen hinnasta.
Psst! Kollegasi ovat olleet kiinnostuneita myös näistä koulutuksista