Insight markkinoinnissa

Mikä asiakkaitamme aidosti kiinnostaa, millä erotumme nyt ja tulevaisuudessa? Insight markkinoinnissa -koulutuksen jälkeen ymmärrät, mitä asiakasymmärrys on ja hahmotat sen merkityksen paitsi markkinoinnille myös koko organisaation liiketoiminnalle. Kurssi alkaa orientoivilla verkko-opinnoilla jo ennen koulutuspäivää.

Kerrytä ja hyödynnä asiakasymmärrystä

Insight on kilpailuedun lähde kovenevassa kilpailussa, jossa tuote yksin ei riitä. Koulutuspäivässä tutustut monipuolisesti insightiin, asiakasymmärrykseen sekä sen rooliin niin koko liiketoiminnassa kuin markkinoinnissakin.

Koulutuksessa saat mm. vastaukset kysymyksiin:

  • Miksi insightista kannattaa välittää liiketoiminnan työkaluna?
  • Mitä insight oikeastaan on?
  • Miten markkinoijana voit tuottaa ja hyödyntää insighteja? 

Virittäydyt koulutuspäivään ennakkovideoilla ja -tehtävillä. Ne varmistavat, että saat koulutuspäivästä parhaan mahdollisen hyödyn irti. Koulutuksen jälkeen viet saamasi opit suoraan omaan työhösi: laadit asiakas-insightin kehityssuunnitelman.

Varmista, että aito asiakas-insight on sinun tekemistesi perusta – ja hanki näin "epäreilua" kilpailuetua organisaatiollesi!

Kysy lisätietoja
Mervi Karvo tarjoomapäällikkö 0400 878 099 mervi.karvo@rastorinst.fi
Eliisa Seppänen palvelukoordinaattori 050 401 4816 eliisa.seppanen@rastorinst.fi
1100 € (+ alv 24%)

Maksa joustavasti sinulle sopivissa erissä OP:n rahoituksella.

Maksa joustavasti sinulle sopivissa erissä OP:n rahoituksella.

Koulutuksen kesto 2 kk

Verkko
7.4.2022

Verkko
1.11.2022


Sparrauksessa saamani palaute siitä, että olen osannut hahmottaa selkeitä kehityskohteita omasta työstä ja organisaatiosta antoi todellisen motivaatiopotkun ja uskon siihen, että havaintoni ovat merkityksellisiä.