Lähiopiskelu
Koulutuspäivät järjestetään paikan päällä.
Etä-/lähiopiskelu
Sisältää etä- ja lähikoulutuspäiviä sekä itsenäistä verkko-opiskelua.
Etäopiskelu
Koulutuspäivät toteutetaan etäyhteydellä reaaliajassa, ja niille on sovittu tarkka ajankohta. Lisäksi koulutukseen sisältyy itsenäistä verkko-opiskelua.
Hybridi
Koulutuspäiviin voi osallistua oman valinnan mukaisesti joko paikan päällä tai etäyhteydellä.
Itsenäinen verkko-opiskelu
Ei sisällä aikaan sidottuja koulutuspäiviä. Koulutuksen voi suorittaa omaan tahtiin haluamanaan ajankohtana verkko-oppimisympäristössä tallenteita, tehtäviä ja muita materiaaleja hyödyntäen.
Oppisopimuskoulutus
Oppisopimuksessa työnantajasi osallistuu kouluttamiseen. Oppisopimus edellyttää, että sinulla on alan työpaikka.
Palvelut, tuotteet ja toimintamallit, jotka eivät vastaa asiakkaiden todellisia tarpeita, jäävät helposti kilpailijoiden jalkoihin. Tämä koulutus tarjoaa konkreettisia työkaluja ja tehokkaita menetelmiä asiakaslähtöiseen kehittämiseen. Opit rakentamaan houkuttelevia ja erottuvia ratkaisuja, jotka vastaavat asiakkaiden tarpeisiin ja vahvistavat liiketoimintasi kilpailukykyä.
Tervetuloa koulutusinfoon!
Mietitkö palvelumuotoilun ja tuotteistamisen opintoja, mutta haluat tietää lisää ennen hakeutumista? Tule infotilaisuuteen kuulemaan ja kysymään! Järjestämme koulutusinfon 27.8. klo 14-14.45.
Kilpailu kovenee ja asiakkaiden tarpeet muuttuvat nopeasti. Palvelut ja tuotteet, joita ei kehitetä systemaattisesti asiakasymmärryksen pohjalta, voivat menettää vetovoimansa huomaamatta.
Koulutuksessa opit tunnistamaan asiakastarpeita, hallitsemaan kehitysprosesseja ja viemään ideat käytäntöön strategisesti ja vaikuttavasti. Saat käyttöösi testatut menetelmät, joilla varmistat, että kehittämistyösi johtaa kestäviin ja kilpailukykyisiin ratkaisuihin.
Koulutus on hyödyllinen sinulle, joka työskentelet palveluiden tai tuotteiden kehittämisen parissa, vastaat liiketoiminnan kehittämisestä esihenkilönä tai toimit yrittäjänä. Koulutuksen aikana kehität omaa tuotetta, palvelua tai toimintamallia asiantuntijoiden ohjauksessa. Saat työkaluja kehittämiseen ja pääset harjoittelemaan niiden käyttöä jo koulutuksen aikana.
Vahvistamalla kehittämisosaamistasi varmistat, että tuotteenne ja palvelunne pysyvät houkuttelevina ja liiketoiminta elinvoimaisena.
Opinnot koostuvat kolmesta osiosta.
Projektin johtaminen ja projektisuunnitelma
Miten johtamista kannattaa toteuttaa projektityössä?
Miten suunnitellaan ja johdetaan onnistunut projekti?
Asiakaslähtöisen ajattelun perusteet
Mitkä voimat ympärillämme vaikuttavat? Miten asiakas toimii tänään ja huomenna?
Mitkä asiat vaikuttavat asiakaskokemukseen? Asiakaskokemus erottautumisen keinona ja kilpailuetuna. Hahmotat eri tavat, millä, miten ja mitä asiakaskokemusta voi ja kannattaa mitata. Opit näkemään asiakasymmärryksen keinona nopeaan ja innovatiiviseen kehittämiseen palvelumuotoilun keinoin.
Strategiset valinnat ja liiketoimintamallit
Opit ymmärtämään liiketoiminnan kehittämisen ja strategian käsitteitä sekä linkittämään oman kehittämisen organisaation strategiaan. Opit myös hyödyntämään erilaisia strategiatyökaluja.
Asiakaslähtöisen ajattelun perusteet -verkkokurssi
Palvelumuotoilun prosessi
Palvelumuotoilun toteuttaminen
Palvelumuotoilun sparraus
Hinnoittelu ja taloudelliset vaikutukset
Tuotteistaminen ja palvelun lanseeraus
Opiskelumaksu maksetaan verkkomaksuna ilmoittautumisen yhteydessä tai laskutetaan ennen koulutuksen alkua yhdessä erässä. Jos olet hankkinut rahoituksen Rastor-instituutin www-sivulla osoitetun rahoitusyhtiön kautta, lähetämme laskun rahoitusyhtiölle.
Osallistumisen voi perua ilman peruutuskuluja viimeistään 14 vrk ennen koulutuksen alkua. Alle 14 vrk ennen koulutuksen alkua tehdyistä peruutuksista perimme 50 % koulutuksen hinnasta. Jos osallistumista ei ole peruttu ennen koulutuksen alkua, perimme 100 % koulutuksen hinnasta.
Psst! Kollegasi ovat olleet kiinnostuneita myös näistä koulutuksista