Lähiopiskelu
Koulutuspäivät paikan päällä. Ei sisällä verkko-opiskelua.
Monimuoto
Koulutusta sekä paikan päällä että etänä aikataulun mukaisesti. Lisäksi itsenäistä verkko-opiskelua.
Monimuoto etänä
Koulutusta etänä aikataulun mukaisesti. Lisäksi itsenäistä verkko-opiskelua.
Hybridi
Koulutuspäiviin voi osallistua oman valinnan mukaan joustavasti joko paikan päällä tai etänä.
Itsenäinen verkko-opiskelu
Itsenäistä ja omatahtista opiskelua verkko-oppimisympäristössä.
Oppisopimuskoulutus
Oppisopimuksessa työnantajasi osallistuu kouluttamiseen. Oppisopimus edellyttää, että sinulla on alan työpaikka.
Selvitä oman organisaatiosi digitaalisen markkinoinnin kehittämiskohteet ja opi suunnittelemaan sekä toteuttamaan vaikuttavaa markkinointia. Voit valita sinulle parhaiten sopivan opiskelukokonaisuuden, joten kehityt juuri sinulle ja organisaatiollesi tärkeimmissä digimarkkinoinnin alueissa. Koulutukseen sisältyviä kursseja käynnistyy joustavasti ympäri vuoden.
Voit ostaa koulutusohjelmaan sisältyviä kursseja myös erikseen.
ALOITA JOUSTAVASTI ITSELLESI SOPIVASTA KURSSISTA!
Käytännönläheisen Digitaalisen markkinoinnin koulutusohjelman käytyäsi toteutat näkemyksellisesti digimarkkinointia ja kehität organisaatiosi liiketoimintaa. Hallitset useita tapoja kasvattaa verkkosivuston kävijämäärää ja näkyvyyttä ja saat työkaluja esimerkiksi työnantajamielikuvan rakentamiseen.
Koulutusohjelma sopii aloitteleville markkinoijille, markkinoinnista vastaaville ja digitaalista markkinointia jo osaaville. Soveltuu myös yrittäjille.
Voit valita valmiin kurssipaketin tai rakentaa oman 4 kurssin kokonaisuuden. Ilmoittautumsesi jälkeen olemme sinuun yhteydessä ja autamme valitsemaan sopivimmat kurssit.
1. Kurssipaketti
Sopii sinulle, joka haluat ottaa haltuun digitaalisen markkinoinnin kokonaisuuden, olitpa yrittäjä tai yrityksen markkinoinnista vastaava. Ei edellytä aikaisempaa digitaalisen markkinoinnin osaamista.
2. Kurssipaketti
Sopii sinulle, joka tunnet jo jonkun verran digitaalista markkinointia ja haluat syventää osaamistasi ja ymmärrystäsi digitaalisen markkinoinnin tekniikoista.
3. Kurssipaketti
Sopii myös sinulle, joka toimit muissa kuin markkinoinnin tehtävissä ja haluat perehtyä digitaalisen markkinoinnin sisältöihin. Voit rakentaa työnantajamielikuvaa, tehdä rekrytointiviestintää tai tuoda omaa asiantuntijuuttasi esille.
Huom! Jos rakennat oman kurssipaketin, suosittelemme, että et yhdistä Digimarkkinointi-kurssia samoja teemoja laajemmin käsitteleviin Hakukoneoptimointi-, Webanalytiikka tai Google Ads hakusanamainonta -kursseihin.
Antti Leino, markkinointiarkkitehti, yritysvalmentaja, digistrategi
Antti hyödyntää yli 25 vuoden kokemusta erilaisia digitaalisen markkinoinnin tehtävistä kouluttaessaan Rastor-instutuutissa. Hänen erikoisalojaan ovat digitalisen mainonnan alustat, hakukonenäkyvyys ja sosiaalisen median hyödyntäminen.
linkedin.com/in/anttileino/
Samuli Leinonen, Senior Paid Search Consultant, Tulos Helsinki
Samuli on perheenisä Helsingistä. Hän on työskennellyt markkinoinnin parissa eri rooleissa vuodesta 2001 lähtien, ja erikoistunut digimarkkinointiin ja etenkin Google Adsiin yli 15 vuoden ajan. Työhistoriaa ja -kokemusta Samulilla on aina strategisesta suunnittelusta hands on toteutukseen Mainos- ja Digitoimistoista sekä markkinoinnin inhouse-tehtävistä IT-, Verkkokauppa & Mobiilialalla.
linkedin.com/in/samuli-leinonen/
Tommi Karvinen, Head of SEO & CRO, Tulos Helsinki
Tommilla on pitkä kokemus hakukoneoptimoinnin ja konversio-optimoinnin konsultoinnista sekä tekemisestä useista eri liiketoimintaympäristöistä ja eri yrityksien kanssa toimimisesta. Kokemusta löytyy myös ulkomailta ja Tommin urapolku alalla onkin alkanut Saksassa vuonna 2014. Tällä hetkellä Tommi työskentelee Tulos Helsinki Oy:ssa Head of SEO & CRO tittelillä. Hänen vahvuuksiinsa kuuluu isojen kokonaisuuksien hahmottaminen ja vetäminen hakukonenäkyvyyden kehittämisessä. Lisäksi häneltä löytyy laaja ymmärrys siitä, mitkä eri toimenpiteet toimivat missäkin liiketoiminnassa orgaanisen hakukonenäkyvyyden parantamisessa.
linkedin.com/in/tommi-karvinen1/
Niko Karppinen, Senior SEO & Analytics Consultant, Tulos Helsinki
“Niko Karppisen koulutuspäivässä parasta oli käytännön harjoitukset itsenäisesti ja niiden läpikäynti. Siinä sai konkreettisesti hyötyä juuri käydyistä asioista.”
Niko on tehnyt töitä konsulttina digimainonnan parissa vuodesta 2017 keskittyen erityisesti hakukoneoptimointiin, markkinoinnin automaatioon ja Google Analyticsiin. Nikolta löytyy laajasti kokemusta niin B2C- kuin B2B-yritysten kanssa toimimisesta. Niko on vapaa-ajallakin tehnyt useita verkkosivuja käyttäen eri alustoja. Teknistä taustaa tukee Nikon kiinnostus uusiin teknisiin asioihin ja hän lähtee uteliaana selvittämään vaikeampiakin teknisiä haasteita.
Niko on kokenut ja innostunut kouluttaja, jonka käytännönläheinen lähestymistapa ja positiivinen asenne tekee haastavammatkin asiat helposti ymmärrettäväksi. Koulutuksissa Nikolle on tärkeätä, että osallistujat saavat uusia näkökulmia ja käytännön työkaluja mitä viedä mukaansa koulutuksesta arkeen.
Riikka Vanhakarhu, Senior Strategic Consultant, Tulos Helsinki
Osallistumismaksu kattaa kirjat ja muut oppimateriaalit.
Osallistumismaksu laskutetaan yhdessä erässä ja sen tulee olla maksettuna ennen koulutuksen alkua. Jos olet hankkinut rahoituksen Rastor-instituutin www-sivulla osoitetun rahoitusyhtiön kautta, lähetämme laskun rahoitusyhtiölle.
Osallistumisen voi perua ilman peruutuskuluja viimeistään 14 vrk ennen koulutuksen alkua. Alle 14 vrk ennen koulutuksen alkua tehdyistä peruutuksista perimme 50 % koulutuksen hinnasta. Jos osallistumista ei ole peruttu ennen koulutuksen alkua, perimme 100 % koulutuksen hinnasta.
Psst! Kollegasi ovat olleet kiinnostuneita myös näistä koulutuksista
uutuus