Selvitä oman organisaatiosi digitaalisen markkinoinnin kehittämiskohteet ja opi suunnittelemaan ja toteuttamaan vaikuttavaa markkinointia. Voit valita juuri sinulle parhaiten sopivat kurssit, joten kehityt juuri sinulle ja työnantajallesi tärkeimmissä digimarkkinoinnin alueissa. Useita aloitusvaihtoehtoja!
Käytännönläheisen Digitaalisen markkinoinnin koulutusohjelman käytyäsi toteutat näkemyksellisesti digimarkkinointia, some-kanavia ja verkkokauppaa ja kehität sitä kautta organisaatiosi liiketoimintaa. Hallitset useita tapoja kasvattaa verkkosivuston kävijämäärää ja näkyvyyttä sosiaalisen median avulla.
Tämä digimarkkinoinnin koulutus sopii markkinoinnin perusteet ja sosiaalisen median periaatteet hallitseville, mutta osallistuminen ei edellytä aiempaa kokemusta digitaalisten markkinointivälineiden käytöstä. Koulutus soveltuu hyvin esimerkiksi yrittäjille, jotka haluavat tukea liiketoimintaansa digimarkkinoinnin keinoin. Koulutuksesta on eniten hyötyä, jos työssäsi hoidat digimarkkinointia, mutta se ei ole edellytys osallistumiselle.
Valitset tarjonnastamme kolme kurssia (tai enemmän):
Maksa joustavasti sinulle sopivissa erissä OP:n rahoituksella.
Maksa joustavasti sinulle sopivissa erissä OP:n rahoituksella.
Opiskelu rakentuu 3 vapaavalintaisesta kurssista, jotka voit aikatauluttaa omien tarpeittesi mukaan. Jos aihealue on sinulle uusi, sinun kannattaa aloittaa opiskelu Digimarkkinointi-kurssilla tai sisältöstrategian kurssilla.
Kerro ilmoittautumislomakkeen lisätietoja-kentässä, mistä kurssista aloitat opiskelun.
Koulutukseen kuuluvat kurssit (perushintaan sisältyy 3):
Digimarkkinointi
24.–25.10.2022
Webanalytiikka ja hakukoneoptimointi
Hakukoneoptimointi 10.11. ja 18.11.2022 (molemmat päivät klo 9-12)
Webanalytiikka 1.12. ja 12.12.2022 (molemmat päivät klo 9-12)
Google Ads -hakusanamainonta
18.5.2022
tai 19.1.2023
Sisältöstrategia digitaalisessa viestinnässä
1.9.2022
Markkinoinnin automaatio
8.9.2022
Sosiaalinen media markkinoinnissa
8.9. ja 22.9.2022
Viestintätaidot sosiaalisessa mediassa
9.–10.5.2022 tai 5.–6.9.2022
Visuaalinen viestintä
8.6. ja 17.8.2022 tai 8.2. ja 28.2.2023
Sisäinen some
12.1.2023
Verkkoon ja someen kirjoittaminen
1.6.2022 tai 10.1.2023
Voit halutessasi opiskella neljä, viisi tai kuusi kurssia. Neljän kurssin hinta on 3710 euroa + alv 24%, viiden kurssin hinta on 4470 euroa + alv 24% ja kuuden kurssin hinta 5230 euroa + alv 24 %.
Osallistumismaksu kattaa kirjat ja muut oppimateriaalit.
Osallistumismaksu laskutetaan yhdessä erässä ja sen tulee olla maksettuna ennen koulutuksen alkua. Jos olet hankkinut rahoituksen Rastor-instituutin www-sivulla osoitetun rahoitusyhtiön kautta, lähetämme laskun rahoitusyhtiölle.
Osallistumisen voi perua ilman peruutuskuluja viimeistään 14 vrk ennen koulutuksen alkua. Alle 14 vrk ennen koulutuksen alkua tehdyistä peruutuksista perimme 50 % koulutuksen hinnasta. Jos osallistumista ei ole peruttu ennen koulutuksen alkua, perimme 100 % koulutuksen hinnasta.
Samuli Leinonen, Senior Paid Search Consultant, Tulos Helsinki
Samuli on perheenisä Helsingistä. Hän on työskennellyt markkinoinnin parissa eri rooleissa vuodesta 2001 lähtien, ja erikoistunut digimarkkinointiin ja etenkin Google Adsiin yli 15 vuoden ajan. Työhistoriaa ja -kokemusta Samulilla on aina strategisesta suunnittelusta hands on toteutukseen Mainos- ja Digitoimistoista sekä markkinoinnin inhouse-tehtävistä IT-, Verkkokauppa & Mobiilialalla.
linkedin.com/in/samuli-leinonen/
Tommi Karvinen, Head of SEO & CRO, Tulos Helsinki
Tommilla on pitkä kokemus hakukoneoptimoinnin ja konversio-optimoinnin konsultoinnista sekä tekemisestä useista eri liiketoimintaympäristöistä ja eri yrityksien kanssa toimimisesta. Kokemusta löytyy myös ulkomailta ja Tommin urapolku alalla onkin alkanut Saksassa vuonna 2014. Tällä hetkellä Tommi työskentelee Tulos Helsinki Oy:ssa Head of SEO & CRO tittelillä. Hänen vahvuuksiinsa kuuluu isojen kokonaisuuksien hahmottaminen ja vetäminen hakukonenäkyvyyden kehittämisessä. Lisäksi häneltä löytyy laaja ymmärrys siitä, mitkä eri toimenpiteet toimivat missäkin liiketoiminnassa orgaanisen hakukonenäkyvyyden parantamisessa.
linkedin.com/in/tommi-karvinen1/
Niko Karppinen, Senior SEO & Analytics Consultant, Tulos Helsinki
“Niko Karppisen koulutuspäivässä parasta oli käytännön harjoitukset itsenäisesti ja niiden läpikäynti. Siinä sai konkreettisesti hyötyä juuri käydyistä asioista.”
Niko on tehnyt töitä konsulttina digimainonnan parissa vuodesta 2017 keskittyen erityisesti hakukoneoptimointiin, markkinoinnin automaatioon ja Google Analyticsiin. Nikolta löytyy laajasti kokemusta niin B2C- kuin B2B-yritysten kanssa toimimisesta. Niko on vapaa-ajallakin tehnyt useita verkkosivuja käyttäen eri alustoja. Teknistä taustaa tukee Nikon kiinnostus uusiin teknisiin asioihin ja hän lähtee uteliaana selvittämään vaikeampiakin teknisiä haasteita.
Niko on kokenut ja innostunut kouluttaja, jonka käytännönläheinen lähestymistapa ja positiivinen asenne tekee haastavammatkin asiat helposti ymmärrettäväksi. Koulutuksissa Nikolle on tärkeätä, että osallistujat saavat uusia näkökulmia ja käytännön työkaluja mitä viedä mukaansa koulutuksesta arkeen.
Riikka Vanhakarhu, Senior Strategic Consultant, Tulos Helsinki