Lähiopiskelu
Koulutuspäivät järjestetään paikan päällä.
Etä-/lähiopiskelu
Sisältää etä- ja lähikoulutuspäiviä sekä itsenäistä verkko-opiskelua.
Etäopiskelu
Koulutuspäivät toteutetaan etäyhteydellä reaaliajassa, ja niille on sovittu tarkka ajankohta. Lisäksi koulutukseen sisältyy itsenäistä verkko-opiskelua.
Hybridi
Koulutuspäiviin voi osallistua oman valinnan mukaisesti joko paikan päällä tai etäyhteydellä.
Itsenäinen verkko-opiskelu
Ei sisällä aikaan sidottuja koulutuspäiviä. Koulutuksen voi suorittaa omaan tahtiin haluamanaan ajankohtana verkko-oppimisympäristössä tallenteita, tehtäviä ja muita materiaaleja hyödyntäen.
Oppisopimuskoulutus
Oppisopimuksessa työnantajasi osallistuu kouluttamiseen. Oppisopimus edellyttää, että sinulla on alan työpaikka.
Selvitä oman organisaatiosi digitaalisen markkinoinnin kehittämiskohteet ja opi suunnittelemaan sekä toteuttamaan vaikuttavaa markkinointia. Voit valita sinulle parhaiten sopivan opiskelukokonaisuuden, joten kehityt juuri sinulle ja organisaatiollesi tärkeimmissä digimarkkinoinnin alueissa. Koulutukseen sisältyviä kursseja käynnistyy joustavasti ympäri vuoden.
Voit ostaa koulutusohjelmaan sisältyviä kursseja myös erikseen.
ALOITA JOUSTAVASTI ITSELLESI SOPIVASTA KURSSISTA!
Käytännönläheisen Digitaalisen markkinoinnin koulutusohjelman käytyäsi toteutat näkemyksellisesti digimarkkinointia ja kehität organisaatiosi liiketoimintaa. Hallitset useita tapoja kasvattaa verkkosivuston kävijämäärää ja näkyvyyttä ja saat työkaluja esimerkiksi työnantajamielikuvan rakentamiseen.
Koulutusohjelma sopii aloitteleville markkinoijille, markkinoinnista vastaaville ja digitaalista markkinointia jo osaaville. Soveltuu myös yrittäjille.
Koulutusohjelma rakentuu 6 valinnaisesta kurssista. Ilmoittautumisesi jälkeen olemme sinuun yhteydessä ja autamme valitsemaan sopivimmat kurssit.
Koulutusohjelma rakentuu 6 valinnaisesta kurssista. Ilmoittautumisesi jälkeen olemme sinuun yhteydessä ja autamme valitsemaan sopivimmat kurssit.
Tekoäly sisällöntuotannossa alkaa 13.3.2024
Opit hyödyntämään tekoälyä viestinnässä ja markkinoinnissa. Kurssilla tutustutaan mm. ChatGPT:n ja muiden tekoälytyökalujen käyttöön viestinnän ideoinnissa, suunnittelussa, sisältökonseptien laatimisessa ja jo tehtyjen sisältöjen analysoinnissa. Perehdyt toimivien promptien muotoiluun ja saat vinkkejä ChatGPT:n lisäosien käytöstä ja esimerkkejä kiinnostavien sisältöjen rakentamiseen tekoälyn avulla.
Web-analytiikka, alkeet alkaa 20.3.2024
Webanalytiikka, jatko alkaa 10.4.2024
Hakukoneoptimointi, alkeet alkaa 20.3.2024
Hakukoneoptimointi, jatko alkaa 10.4.2024
Google Ads -hakusanamainonta, alkeet alkaa 29.4.2024
Google Ads -hakusanamainonta, jatko alkaa 15.5.2024
Sosiaalinen media markkinoinnissa alkaa 12.3.2024
Verkkoon kirjoittaminen alkaa 15.1. tai 4.6.2024
Visuaalinen viestintä alkaa 8.2.2024
Antti Leino, markkinointiarkkitehti, yritysvalmentaja, digistrategi
Antti hyödyntää yli 25 vuoden kokemusta erilaisia digitaalisen markkinoinnin tehtävistä kouluttaessaan Rastor-instutuutissa. Hänen erikoisalojaan ovat digitalisen mainonnan alustat, hakukonenäkyvyys ja sosiaalisen median hyödyntäminen.
linkedin.com/in/anttileino/
Samuli Leinonen, Senior Paid Search Consultant, Tulos Helsinki
Samuli on perheenisä Helsingistä. Hän on työskennellyt markkinoinnin parissa eri rooleissa vuodesta 2001 lähtien, ja erikoistunut digimarkkinointiin ja etenkin Google Adsiin yli 15 vuoden ajan. Työhistoriaa ja -kokemusta Samulilla on aina strategisesta suunnittelusta hands on toteutukseen Mainos- ja Digitoimistoista sekä markkinoinnin inhouse-tehtävistä IT-, Verkkokauppa & Mobiilialalla.
linkedin.com/in/samuli-leinonen/
Tommi Karvinen, Head of SEO & CRO, Tulos Helsinki
Tommilla on pitkä kokemus hakukoneoptimoinnin ja konversio-optimoinnin konsultoinnista sekä tekemisestä useista eri liiketoimintaympäristöistä ja eri yrityksien kanssa toimimisesta. Kokemusta löytyy myös ulkomailta ja Tommin urapolku alalla onkin alkanut Saksassa vuonna 2014. Tällä hetkellä Tommi työskentelee Tulos Helsinki Oy:ssa Head of SEO & CRO tittelillä. Hänen vahvuuksiinsa kuuluu isojen kokonaisuuksien hahmottaminen ja vetäminen hakukonenäkyvyyden kehittämisessä. Lisäksi häneltä löytyy laaja ymmärrys siitä, mitkä eri toimenpiteet toimivat missäkin liiketoiminnassa orgaanisen hakukonenäkyvyyden parantamisessa.
linkedin.com/in/tommi-karvinen1/
Tomi Seppänen
Riikka Vanhakarhu, Senior Strategic Consultant, Tulos Helsinki
Osallistumismaksu kattaa kirjat ja muut oppimateriaalit.
Osallistumismaksu laskutetaan yhdessä erässä ja sen tulee olla maksettuna ennen koulutuksen alkua. Jos olet hankkinut rahoituksen Rastor-instituutin www-sivulla osoitetun rahoitusyhtiön kautta, lähetämme laskun rahoitusyhtiölle.
Osallistumisen voi perua ilman peruutuskuluja viimeistään 14 vrk ennen koulutuksen alkua. Alle 14 vrk ennen koulutuksen alkua tehdyistä peruutuksista perimme 50 % koulutuksen hinnasta. Jos osallistumista ei ole peruttu ennen koulutuksen alkua, perimme 100 % koulutuksen hinnasta.
Psst! Kollegasi ovat olleet kiinnostuneita myös näistä koulutuksista