Sporttimerkonomiksi valmistuneiden opiskelijoiden kokemuksia

Sporttimerkonomeiksi valmistuneet kertovat videolla kokemuksiaan liiketalouden perustutkinnon opinnoista. Katso, mikä oli opiskelijoiden mielestä hienointa merkonomiksi opiskelussa. 

Sporttimerkonomit kertovat videolla kokemuksiaan koulutuksesta.
Sporttimerkonomit kertovat videolla kokemuksiaan koulutuksesta.

”Tiesin, että tulen valmistumaan merkonomiksi, vaikka opiskelu oli ajoittain aikataulullisesti haastavaa. Olin päättänyt, että suoritan tutkinnon ja niin myös tein. Tavoitteeni toteutumisessa auttoi kouluttajan, Markkinointi-instituutin* ja koko ryhmän tuki.”
Kaisa Tolvanen, ravivalmentaja, yrittäjä ja somesta tutun Sumu-Sireeni -aasin omistaja

”Aivan mahtava fiilis! Täytän kohta 36 vuotta ja sain suoritettua ensimmäisen ammattitutkintoni. Se on aivan huikea juttu! Meillä oli aivan uskomattoman ihanat kouluttajat. Minulla on aina ollut vaikeuksia pysyä paikallaan ja keskittyä, mutta esimerkiksi Antti [Parkama] oli aivan mahtava kouluttaja. Koulutuspäivät sisälsivät paljon naurua, joten oli ilo oppia. Ilon kautta!”
Marjo Leskinen, Assistant Event Coordinator

”Minulle jäivät päällimmäisenä mieleen koulutuksen markkinointiviestinnälliset asiat. Koulutuksen hyöty on se, että opiskelijat painivat samojen asioiden äärellä. Toimialat saattavat tietysti vaihdella, mutta haasteet työssä ovat samanlaisia. Ihmiset tuntevat koulutuksessa myötäelämistä, kun he hakevat yhdessä ratkaisua samanlaisiin asioihin. Porukan voima on valtava!”
Ville Pulkkinen, seurakehittäjä

Yhdessä oivaltamisen riemua merkonomiopinnoissa

”Opiskelu kesti puolitoista vuotta. Opiskelijat verkottuivat toistensa kanssa ja toteuttivat asioita niin, että niistä syntyi paljon enemmän kuin mitä ne olivat koulutukseen tullessa. Opiskelu on ollut antamisen ja jakamisen riemua. Erityisen huikeaa tässä porukassa on ollut se, että on aina autettu kaveria ja tehty asioita yhdessä. On oivallettu yhdessä!”
Antti Parkama, kouluttaja


Artikkeli on julkaistu alun perin Markkinointi-instituutin verkkosivuilla. Markkinointi-instituutti ja Rastor yhdistyivät 1.1.2020. Uuden yrityksen nimeksi tuli Rastor-instituutti.