Vastuullinen pk-yritys – mitä, miksi, milloin?

Maksuttomat webinaarit 13.12.2022, 10.1.2023 ja 9.2.2023

Vastuullisuus on esillä kaikkialla näinä ilmastonmuutoksen, luontokadon ja energiakriisin aikoina. Mistä puhutaan, kun puhutaan yrityksen vastuullisuudesta? Kun käsiteviidakko on laaja ja sakea, miten poimia ja ymmärtää olennainen?  

Yhä useampi kuluttaja valitsee vastuullisia tuotteita ja palveluita. Miten vastuullisuus koskettaa yritystä, joka ei ole suoraan kontaktissa kuluttajan kanssa? Mitä hyötyä vastuullisuudesta on yritykselle? Entä milloin on oikea aika reagoida vastuullisuusvaatimuksiin? 

Tule kuulemaan vastuullisuuden perusasioista ja vastuullisuuden merkityksestä pk-yrityksen toiminnalle! Tämän webinaarisarjan avulla otat tukevan otteen käsitemössöstä ja laitat vastuullisuuden perusasiat kuntoon – saat jopa kilpailuetua. Osallistumalla saat samassa paketissa vastuullisuuden pikakurssin, selviytymispakkauksen ja seuraavat askelmerkit. 

Webinaarit ovat maksuttomia. Voit osallistua yksittäiseen webinaariin tai vaikka kaikkiin kolmeen. Ilmoittaudu mukaan! 

Tiistai 13.12.2022 klo 10-11

Vastuullinen pk-yritys – mitä, miksi, milloin?

Asiantuntijana yritysjohdon neuvonantaja Rauno Heinonen 

  • Vastuullisuuden määrittelyt (ABC)
  • Mitkä ovat vastuullisuuden megatrendit ja pohjavirrat?
  • Vastuullisuuden eri tasot: 
    • Mukaudu - kilpailukyky!  
    • Hyödynnä - kilpailuetu!   
  • Mitkä ovat hyödyt, kun otat vastuullisuuden vakavasti
  • Miten pääset alkuun?

Ilmoittaudu

Tiistai 10.1.2023 klo 10-11

Omatunto ostoskorissa – kuinka luottamusta herättävä vastuullisuusbrändi rakennetaan

Asiantuntijana brändiarkkitehti Jaana Haapala  

  • Luottamuksen anatomia – vastuullisen yrityskuvan ja luottamuksen dynamiikka
  • Kilpailuetua vastuullisuusbrändillä – viestinnällä voimaa vastuullisuuteen
  • Asiakas on uusi kollega – aito vastuullisuus sitouttaa
  • Empatian analytiikka vastuullisen asiakas- ja työntekijäkokemuksen navigaattorina  

Ilmoittaudu

Torstai 9.2.2023 klo 10-11

Johtaja vastuullisen ja kestävän kulttuurin rakentajana

Asiantuntijana myynnin, markkinoinnin ja kansainvälisen liiketoiminnan ammattilainen Juho Partanen  

  • Strateginen johtaminen ja vastuullisuus – raportoinnista strategiseen vastuullisuuteen
  • Maailma ympärillämme monimutkaistuu: onko yritys osaltaan ratkaisemassa systeemisiä ongelmia (mm. energiamurros ja ESG)?  
  • Mihin keskitytään?
  • Millaisia ovat vastuullisuuden johtamiseen liittyvät toimintamallit, mittarointi ja raportoinnin viitekehys?
  • Autoteollisuuden konkretisoivat esimerkit

Ilmoittaudu

Jaa sivu