Markkinoinnin sisällöt yhteistekemisenä – miten osallistat ja innostat ihmiset mukaan?

Webinaari 15.6.2020

Onnistunut markkinointi on organisaatiosiilojen rajat ylittävää yhteistyötä. Aina yhteistyö ei kuitenkaan suju ja yhteinen tekeminen onkin yksipuolista tietojen nyppimistä. Pahimmillaan aikaa, rahaa ja työmotivaatiota palaa sisäiseen selvittelyyn ja arvailuun, eikä asiakkaan tarve ole enää tekemisen keskiössä. Onko tuttu tilanne? 

Miten houkutella myynti asiakasta kiinnostavien sisältöjen tekemiseen ja niiden hyödyntämiseen? Entä miten motivoida asiantuntijat tuottamaan asiakasta kiinnostavaa sisältöä?  

Tästä webinaarista saat mukaasi parhaat vinkit, joilla perustella laadukkaan sisällöntuotannon merkityksellisyys organisaatiossa ja houkutella ihmisiä mukaan sisällön tuottamiseen ja jakeluun. Webinaari sopii niin sisällöntuotannosta vastaaville, markkinointiviestinnän suunnittelijoille kuin organisaatioiden johtajille ja kenelle tahansa, jota liiketoiminnan sujuvuus ja asetettujen tavoitteiden saavuttaminen kiinnostaa. 

Webinaarista saat kättä pidempää:

  • Perustellaksesi organisaatiossasi miksi sisällöntuotantoon kannattaa panostaa 
  • Siihen, miten tuloksellista sisältöä tuotetaan   
  • Innostaaksesi asiatuntijat tuottamaan ja jakamaan sisältöä 

Webinaarin asiantuntijana toimii Kati Keronen, joka luotsaa strategisen viestinnän ja markkinoinnin asiantuntijatoimisto Valoria Oy:tä. Kati on tehnyt töitä tuloksellisen sisältötuotannon parissa pian kymmenen vuotta ja kirjoittanut aiheesta kaksi kirjaa. 

Lataa maksuton webinaaritallenne