Myynti muutoksen keskellä - miten varmistaa myynnin korkea kyvykkyys jatkuvassa muutoksessa

Maksuton webinaari 11.5.2022

Myyntimaailma on jälleen valtavien muutoksen keskellä. Ensin kaksi vuotta kansainvälistä pandemiaa asetti omat haasteensa ja pakotti monet myyjät ja myyntiorganisaatiot täysin uudenlaiseen toimintaympäristöön. Sitten sotatilanne pakotti jälleen miettimään miten auttaa asiakkaita maailmassa, jossa asiakkaiden prioriteetit saattavat olla täysin muualla kuin myyjien kanssa käytävissä keskusteluissa.

Myynti on lajina sellainen, jossa ollaan jatkuvassa muutoksessa. Mikäli mielii olla pelissä mukana pitkässä juoksussa, mukautuminen on elinehto. Miten myyjien tulisi asennoitua ja toimia, jotta asiakkaat ovat valmiita keskustelemaan kaupallisista asioista?

Tässä webinaarissa keskitytään asiakkaiden odotusarvoihin ja myyntiorganisaatioiden tarvittaviin tasonnoston elementteihin, jotta kaupallinen onnistuminen on mahdollista myös haasteiden keskellä. Aihetta puivat Suomen kokenein sosiaalisen myynnin valmentaja Sani Leino ja Rastor-instituutin asiakkuuspäällikkö Riku Niemi.

Webinaarissa kuulet:

  • Mitä asiakkaat odottavat myyjiltä ja organisaatioilta poikkeustilanteiden keskellä?
  • Mitä ammattiostajat alleviivaavat - missä asioissa myynnin ammattilaisilta ja organisaatioilta odotetaan merkittävää tasonnostoa?
  • Mitä myyjät ja organisaatiot itse sanovat - mikä juuri nyt on kaikkein haastavinta tai toisaalta toimivinta?
  • Miten pitää pää pinnalla ja fokus kirkkaana, kun tekeminen takkuaa ja mieli on muualla kuin myynnissä?
  • Millaiset asiat nousevat kirkkaina kehityskohteina tulevaisuuden myynnissä?

Tervetuloa linjoille!

Webinaari on maksuton.

Lataa webinaaritallenne