Webinaarit • 03.09.2024

Rohkeutta viennin kehittämiseen – miten teet kilpailueduista kansainvälisiä?

Maksuton webinaari 3.9.2024

Pohditaanko yrityksessäsi, miten saadaan kasvua kansainvälisestä liiketoiminnasta? Mitä pitää ottaa huomioon, kun lähdetään uusille markkinoille? Entä jos tuote tai palvelu pysyy Suomessa, millaista mukautumista se vaatii yritykseltä, kun valloitettavana on uudenlainen asiakassegmentti kv-markkinoilla? Webinaarista saat vinkkejä ja oivalluksia liiketoimintasi laajentamiseen ja kehittämiseen kansainvälisillä markkinoilla.

Webinaarissa pureudutaan näihin teemoihin:

  1. Tuote- ja palveluvienti paketissa: miten yhdistät kannattavasti tuote- ja palveluviennin niin, että se herättää huomiota ja kysyntää kansainvälisillä markkinoilla?
  2. Erottuminen markkinoinnilla: miten saat uudet kansainväliset asiakkaat kiinnostumaan yrityksestäsi ja tarjonnastasi?
  3. Kilpailuedut kansainvälisiksi: saat konkreettisia vinkkejä, miten muutat yrityksesi kilpailuedut kansainvälisiksi menestystekijöiksi.

Webinaari on maksuton. 

Lataa webinaaritallenne

Asiantuntijoina

Pirjo Suhonen
Pirjo Suhonen,
KTM, sosionomi, yrittäjä, Helsinki Design Brewery Oy:
Pirjolla on vuosikymmenten laaja-alainen kokemus kansainvälisestä liiketoiminnasta. Hän on vastannut tuote- ja palvelumyynnistä lukuisilla markkina-alueilla, erityisesti Japanissa ja Koreassa. Pirjo on ollut vastuussa niin kansainvälisen liiketoiminnan strategisesta suunnittelusta kuin ruohonjuuritason toimenpiteiden toteutuksesta. Pirjolla on erityisosaamista lisensoinnista sekä kuluttajabrändin rakennuksesta kv-ympäristössä. Hän on aktiivisesti mukana kansainvälisessä liiketoiminnassa yrittäjän, start up -sijoittajan ja neuvonantajan rooleissa.

Jone Korpi
Jone Korpi,
Chief Commercial Officer, Ideally Oy:
Jone on kouluttanut myynnin ja markkinoinnin ammattilaisia Rastor-instituutissa jo neljä vuotta. Päivätyössä Ideally Oy:n kaupallisena johtajana hän on vastuussa paitsi kotimaan myynti- ja markkinointitoimenpiteistä, myös myynnistä Saksassa. Korpi on tehnyt töitä yli kymmenessä maassa kouluttajana, asiantuntijana ja myyjänä.

Petri Ranta
Petri Ranta
, myynti- ja markkinointijohtaja, Aterin Finland Oy:
Petrillä on yli 30 vuoden kokemus kansainvälisestä kaupasta ja erityisesti vientitoiminnan käynnistämisestä, kehittämisestä ja johtamisesta. Vientimyynti on kuljettanut Petriä maailmalla. Lentokenttien lisäksi Petrille ovat tulleet tutuksi erilaiset liiketoimintakulttuurit ja päätöksentekoprosessit kaikilla viidellä mantereella.