Sitoutunut henkilöstö menestyksen rakentajana – case Musti ja Mirri

Webinaari 11.12.2019

Musti ja Mirri on ollut viime vuosina jatkuvasti Suomen Parhaat Työpaikat -tutkimuksen kärkijoukossa ja tänä vuonna se valittiin vähittäiskaupan parhaaksi asiakaskokemuksessa. Samaan aikaan yritys on kasvanut kannattavasti Pohjoismaiden suurimmaksi lemmikkieläintarvikkeiden ketjuksi. 

Pitkäjänteinen menestys ei ole onnen kauppaa. Mustissa ja Mirrissä on tehty vuosien ajan johdonmukaisesti työtä työntekijä- ja asiakaskokemuksen eteen. Halu sitoutua yhteiseen päämäärään ja tehdä parhaansa syntyy kulttuurissa, jota ohjaavat yhteinen merkitys ja arvot ja joka kannustaa jokaista kehittymään omassa työssään.  

Webinaarin sisältö

  • Mikä merkitys työntekijäkokemuksella on liiketoiminnalle? 
  • Mikä merkitys on arvoilla ja yhteisellä merkityksellä? Miten ne viedään arjen toimintaan niin, että syntyy erinomaista asiakaskokemusta?
  • Millainen on ollut Mustin ja Mirrin matka Suomen parhaaksi työpaikaksi? Mitä on tehty toisin ja miksi?
  • Mikä rooli on ollut henkilöstön jatkuvalla osaamisen kehittämisellä?

Webinaarin asiantuntijana toimii Juhana Lamberg, Mustin ja Mirrin Suomen maajohtaja.

Tämä webinaari on  Markkinointi-instituutin tuottama. Markkinointi-instituutti ja Rastor yhdistyivät 1.1.2020 Rastor-instituutiksi.

Lataa webinaaritallenne