Asiakaslähtöinen markkinointiviestintä – teoriasta käytäntöön

Koulutuksen kesto 2 kk

Puhuttelevatko markkinointiviestinnän sisältösi asiakkaita? Irtaudu oman organisaatiosi myyntijargonista ja niksauta näkökulmasi asiakkaan perspektiiviin. Tässä sisältömarkkinoinnin koulutuksessa opit tuottamaan tuloksellisia sisältöjä ostopolun eri vaiheisiin.

Hinta €
1 100 + alv 24%

Maksa joustavasti sinulle sopivissa erissä OP:n rahoituksella.

Lisätietoa koulutuksesta

Näkyvätkö markkinoinnin toimenpiteiden tulokset euroina viivan alla? Tule päivittämään sisältömarkkinoinnin osaamisesi. Opit tekemään sisältöjä, jotka tuottavat paitsi lisäarvoa asiakkaallesi myös tulosta organisaatiollesi. 

Koulutuksessa opit ymmärtämään asiakkaan ostokäyttäytymistä. Oivallat, miten sisältöjä kannattaa kohdentaa eri asiakassegmenteille niiden tarpeiden ja kiinnostuksenkohteiden mukaan. Opit valitsemaan toimivimmat kanavat asiakkaan tavoittamiseksi.

Koulutuksessa tutustut muun muassa asiakaslähtöisyyden kehitysohjelmaan, LLTA-malliin, hyvän sisällön kennoon ja siihen, miten voit rakentaa sisältömarkkinoinnin vuosikellon asiakasnäkökulmasta. Lisäksi motivoidut hyödyntämään organisaatiosi asiantuntijoiden osaamista sisällöntuotannossa. Ennen kaikkea opit keskittymään sisällöntuotannossa siihen olennaiseen.

Koulutus soveltuu markkinoinnin ja viestinnän suunnittelusta ja kehittämisestä vastaaville.