Asiakaslähtöinen markkinointiviestintä – teoriasta käytäntöön

Puhuttelevatko markkinointiviestinnän sisältösi asiakkaita? Irtaudu oman organisaatiosi myyntijargonista ja niksauta näkökulmasi asiakkaan perspektiiviin. Tässä sisältömarkkinoinnin koulutuksessa opit tuottamaan tuloksellisia sisältöjä ostopolun eri vaiheisiin.

Lisätietoa koulutuksesta

Näkyvätkö markkinoinnin toimenpiteiden tulokset euroina viivan alla? Tule päivittämään sisältömarkkinoinnin osaamisesi. Opit tekemään sisältöjä, jotka tuottavat paitsi lisäarvoa asiakkaallesi myös tulosta organisaatiollesi. 

Koulutuksessa opit ymmärtämään asiakkaan ostokäyttäytymistä. Oivallat, miten sisältöjä kannattaa kohdentaa eri asiakassegmenteille niiden tarpeiden ja kiinnostuksenkohteiden mukaan. Opit valitsemaan toimivimmat kanavat asiakkaan tavoittamiseksi.

Koulutuksessa tutustut muun muassa asiakaslähtöisyyden kehitysohjelmaan, LLTA-malliin, hyvän sisällön kennoon ja siihen, miten voit rakentaa sisältömarkkinoinnin vuosikellon asiakasnäkökulmasta. Lisäksi motivoidut hyödyntämään organisaatiosi asiantuntijoiden osaamista sisällöntuotannossa. Ennen kaikkea opit keskittymään sisällöntuotannossa siihen olennaiseen.

Koulutus soveltuu markkinoinnin ja viestinnän suunnittelusta ja kehittämisestä vastaaville.

 

Kysy lisätietoja
Mervi Karvo tarjoomapäällikkö 0400 878 099 mervi.karvo@rastorinst.fi
Eliisa Seppänen palvelukoordinaattori 050 401 4816 eliisa.seppanen@rastorinst.fi
1100 € (+ alv 24%)

Maksa joustavasti sinulle sopivissa erissä OP:n rahoituksella.

Maksa joustavasti sinulle sopivissa erissä OP:n rahoituksella.

Koulutuksen kesto 2 kk

Verkko
17.2.2022

Verkko
13.10.2022