Lähiopiskelu
Koulutuspäivät järjestetään paikan päällä.
Etä-/lähiopiskelu
Sisältää etä- ja lähikoulutuspäiviä sekä itsenäistä verkko-opiskelua.
Etäopiskelu
Koulutuspäivät toteutetaan etäyhteydellä reaaliajassa, ja niille on sovittu tarkka ajankohta. Lisäksi koulutukseen sisältyy itsenäistä verkko-opiskelua.
Hybridi
Koulutuspäiviin voi osallistua oman valinnan mukaisesti joko paikan päällä tai etäyhteydellä.
Itsenäinen verkko-opiskelu
Ei sisällä aikaan sidottuja koulutuspäiviä. Koulutuksen voi suorittaa omaan tahtiin haluamanaan ajankohtana verkko-oppimisympäristössä tallenteita, tehtäviä ja muita materiaaleja hyödyntäen.
Oppisopimuskoulutus
Oppisopimuksessa työnantajasi osallistuu kouluttamiseen. Oppisopimus edellyttää, että sinulla on alan työpaikka.
Puhuttelevatko markkinointiviestinnän sisältösi asiakkaita? Irtaudu oman organisaatiosi myyntijargonista ja niksauta näkökulmasi asiakkaan perspektiiviin. Tässä sisältömarkkinoinnin koulutuksessa opit tuottamaan tuloksellisia sisältöjä ostopolun eri vaiheisiin.
Näkyvätkö markkinoinnin toimenpiteiden tulokset euroina viivan alla? Tule päivittämään sisältömarkkinoinnin osaamisesi. Opit tekemään sisältöjä, jotka tuottavat paitsi lisäarvoa asiakkaallesi myös tulosta organisaatiollesi.
Koulutuksessa opit ymmärtämään asiakkaan ostokäyttäytymistä. Oivallat, miten sisältöjä kannattaa kohdentaa eri asiakassegmenteille niiden tarpeiden ja kiinnostuksenkohteiden mukaan. Opit valitsemaan toimivimmat kanavat asiakkaan tavoittamiseksi.
Koulutuksessa tutustut muun muassa asiakaslähtöisyyden kehitysohjelmaan, LLTA-malliin, sisältöjen imperiumiin ja siihen, miten voit rakentaa sisältömarkkinoinnin vuosikellon asiakasnäkökulmasta. Lisäksi motivoidut hyödyntämään organisaatiosi asiantuntijoiden osaamista sisällöntuotannossa. Ennen kaikkea opit keskittymään sisällöntuotannossa siihen olennaiseen.
Koulutus soveltuu markkinoinnin ja viestinnän suunnittelusta ja kehittämisestä vastaaville.
Orientoiva verkko-opiskelujakso
Opinnot alkavat orientoivalla ennakkotehtävällä, joka paitsi valmistaa sinua tulevaan koulutuspäivään myös auttaa sinua saamaan koulutuskokonaisuudesta parhaan hyödyn itsellesi ja organisaatiollesi.
Etäkoulutuspäivän sisältö
Päivä sisältää pienryhmätyöskentelyä.
Soveltava tehtävä
Soveltavan tehtävän tavoitteena on soveltaa oppejasi; syventää ja konkretisoida ajattelusi ja tekojesi asiakaslähtöisyyttä. Luonnollisesti saat tehtävästäsi ammattilaisen palautteen, joka auttaa sinua edistämään asiakaslähtöisyyden merkitystä omassa organisaatiossasi.
Kati Keronen, perustaja, toimitusjohtaja, Valoria Oy
Kati Keronen on strategisen markkinoinnin ja viestinnän ammattilainen, palkittu tietokirjailija, rakastettu kouluttaja ja kannustava sparraaja. Nykyisessä työssään, oman yrityksensä Valoria Oy:n luotsina, Kati auttaa suomalaisia organisaatioita viestimään entistä vaikuttavammin strategia- tai johtamisviestinnästä asiakasviestinnän eri tilanteisiin. Ennen oman yrityksen perustamista hän on toiminut kehitysjohtajana sisältömarkkinointitoimistossa, liiketoimintajohtajana verkkosivustoja tuottavassa yrityksessä, pörssiyhtiön tiedottajana ja koulutussuunnittelijana yliopistossa. Jokainen työtehtävä on kerryttänyt kokemusta ja näkemystä ja se myös näkyy Katin vetämissä koulutuksissa ja työpajoissa ainutlaatuisella tavalla - koulutusten keskiarvo Rastor-instituutillakin hipoo täyttä viittä!
linkedin.com/in/katikeronen/
Twitter: @KatiKeronen
Osallistumismaksu kattaa kirjat ja muut oppimateriaalit.
Osallistumismaksu laskutetaan yhdessä erässä ja sen tulee olla maksettuna ennen koulutuksen alkua. Jos olet hankkinut rahoituksen Rastor-instituutin www-sivulla osoitetun rahoitusyhtiön kautta, lähetämme laskun rahoitusyhtiölle.
Osallistumisen voi perua ilman peruutuskuluja viimeistään 14 vrk ennen koulutuksen alkua. Alle 14 vrk ennen koulutuksen alkua tehdyistä peruutuksista perimme 50 % koulutuksen hinnasta. Jos osallistumista ei ole peruttu ennen koulutuksen alkua, perimme 100 % koulutuksen hinnasta.
Ihana inspiroiva luennoitsija, saimme paljon hyviä työkaluja ja käytännön esimerkkejä eri case:stä.
Hyvä setti kaiken kaikkiaan. Paljon tuli uusia työkaluja, jotka on suhteellisen helppo viedä käytäntöön. Myös meidän ryhmäkeskustelut olivat antoisia ja mukavia!
Hyvät, konkreettiset esimerkit & caset sekä havainnollistavat ryhmätyöt. Inspiroiva päivä!
Koulutus herätti paljon ajatuksia siitä, miten organisaatiossamme voisi lähteä kehittämään asiakaslähtöisyyttä ja miten meidän tulee yhä paremmin toteuttaa asiakkaan tarpeisiin vastaavaa viestintää. Kiitos esimerkeistä ja työkaluista!
Psst! Kollegasi ovat olleet kiinnostuneita myös näistä koulutuksista