Markkinoinnin tavoitteet ja mittarit

Aseta markkinoinnille liiketoiminnasta johdetut tavoitteet ja mittaa markkinointitoimenpiteidesi tuloksia. Saat käyttöösi konkreettisen seurantatyökalun, jolla edistät oman organisaatiosi markkinointia. Kurssi alkaa orientoivilla verkko-opinnoilla jo ennen ensimmäistä koulutuspäivää.

Lisätietoa koulutuksesta

Miten johdat markkinoinnin projekteja, kun keinot ja mittaaminen ovat murroksessa? Koulutuksessa opit tunnistamaan markkinointiviestinnän sudenkuopat ja osaat varautua niihin. Opit asettamaan markkinoinnille ja markkinointiviestinnälle tavoitteet, joiden perusta on liiketoiminnassa ja sen kehittämisessä. Valitset relevantit mittarit, joilla johdat markkinoinnin tuloksia.

Koulutuksen jälkeen ymmärrät asiakasta ja liiketoiminnan lainalaisuuksia, ja saat aikaan toivottuja muutoksia omassa organisaatiossasi. Otat käyttöösi työkalun, jolla linkität markkinoinnin toimenpiteet tukemaan organisaatiosi liiketoiminnan tavoitteita. 

Koulutus soveltuu markkinoinnin ja markkinointiviestinnän suunnittelusta ja kehittämisestä vastaaville. Se sopii myös mainos- tai mediatoimistossa asiakkuuksista vastaaville. 

Kurssi on osa markkinointiviestinnän alan erikoisammattitutkintoa ja Markkinoinnin johtamisen tutkintoa, MJD.

Kysy lisätietoja
Mervi Karvo tarjoomapäällikkö 0400 878 099 mervi.karvo@rastorinst.fi
Eliisa Seppänen palvelukoordinaattori 050 401 4816 eliisa.seppanen@rastorinst.fi
1100 € (+ alv 24%)

Maksa joustavasti sinulle sopivissa erissä OP:n rahoituksella.

Maksa joustavasti sinulle sopivissa erissä OP:n rahoituksella.

Koulutuksen kesto 2 kk

Verkko
11.1.2022

Verkko
29.8.2022