Markkinoinnin johtamisen tutkinnon, MJD opiskelijakokemuksia

Markkinoinnin johtamisen tutkinnosta, MJD valmistuneet kertovat opintojensa päättyessä, mikä on ollut koulutuksen merkittävin hyöty omassa markkinointityössään ja uralla. Katso video!

  • ”Ehdottomasti kyllä voin suositella. Ei yhtään turhaa kurssia, kaikki ollut loistavasti rakennettu.”
    Ulrika Ström, ledande marknadsföringskoordinator, Åbo Akademi Universitet
     
  • Suosittelen lämpimästi MJD-koulutusta, koska se on ajantasainen, innostava ja antaa uutta tietoa. 
    Mika Ihalainen, CMO, Futunio Oy
Markkinoinnin johtamisen tutkinnon opiskelijat kertovat videolla opiskelukokemuksistaan
Markkinoinnin johtamisen tutkinnon opiskelijat ovat saaneet markkinoinnin opintonsa päätökseen ja kertovat videolla, mikä on koulutuksen merkittävin hyöty omaan työhön.

Varmuutta ja kokonaiskuvan ymmärrystä markkinointityöhön

  • ”Koulutuksen parasta antia olivat varmuus ja motivaatio, joita sain kouluttajilta. Heidän uskonsa siihen, että kyllä minä tähän pystyn ja palautteensa ovat olleet kullanarvoisia.”
    Sirpa Pitkänen, markkinointipällikkö, Sarbon Woodwise Oy

  • Ymmärrän nyt kokonaisuuden, miten minun markkinointitehtäväni liittyvät strategiaan. Markkinointi ei ole erillinen yksikkö, vaan meillä kaikilla on yhteinen tavoite. 
    Niina Luoma-Lehikoinen, Sales & Marketing Assistant, Neles
     
  • ”Ryhmän keskusteluiden kautta on oivaltanut, että asiat on monessa yrityksessä samalla tavalla. On hyödyllistä kuulla, miten muut ovat hoitaneet samankaltaisia ongelmia.” 
    Kristiina Huotari, markkinointipäällikkö, Turun Konekeskus Oy

Työkalut vakuuttaa johto, kollegat ja yhteistyökumppanit

  • ”Minulla on pitkä kokemus markkinoinnista tekemisen kautta, mutta halusin varmuutta johdon ja hallituksen kanssa työskentelyyn. Tavoitteena oli ottaa numerot ja termit paremmin haltuun, mihin MJD oli minulle sopiva paketti.”
    Sebastian Vuorisalo, markkinointipäällikkö, Atexor Oy
     
  • ”Monen markkinoijan haasteena on puhua samaa kieltä oman yrityksen eri toimintojen kanssa. Tämän koulutuksen työkaluilla keskustelu samassa pöydässä on ollut huomattavasti helpompaa.” 
    Marika Ilmola, markkinointi- ja viestintäpäälikkö, Oulun Energia -konserni
     
  • ”Tästä markkinointikoulutuksesta saat työkalut siihen, että sinua kuunnellaan ja työtäsi tullaan arvostamaan. Lisäksi saat kompetenssia mahdollisesti uuteen rooliin.” 
    Satu Väänänen, markkinointikoordinaattori, Ingka Centres Finland

Markkinoinnin johtamisen tutkinto, MJD valmentaa sinut vaativiin markkinoinnin tehtäviin. Tutustu koulutukseen! 

  • Tarkastelet markkinointia laajemmasta perspektiivistä ja perehdyt vaikuttamisen keinoihin johtamisen välineinä.
  • Voit valita tutkintoosi yksilöllisesti niitä kursseja, jotka vastaavat toimenkuvaasi, omia tavoitteitasi sekä työnantajasi tarpeita.

Rastor-instituutin asiakaslupaus on tunnistettava muutos. Tunnistettava muutos tarkoittaa käytännössä sitä, että koulutuksessa saadut opit näkyvät oikeina, konkreettisina muutoksina opiskelijan työssä heijastuen koko työyhteisöön. Tee oma tunnistettava muutoksesi ja kouluttaudu!