Lähiopiskelu
Koulutuspäivät järjestetään paikan päällä.
Etä-/lähiopiskelu
Sisältää etä- ja lähikoulutuspäiviä sekä itsenäistä verkko-opiskelua.
Etäopiskelu
Koulutuspäivät toteutetaan etäyhteydellä reaaliajassa, ja niille on sovittu tarkka ajankohta. Lisäksi koulutukseen sisältyy itsenäistä verkko-opiskelua.
Hybridi
Koulutuspäiviin voi osallistua oman valinnan mukaisesti joko paikan päällä tai etäyhteydellä.
Itsenäinen verkko-opiskelu
Ei sisällä aikaan sidottuja koulutuspäiviä. Koulutuksen voi suorittaa omaan tahtiin haluamanaan ajankohtana verkko-oppimisympäristössä tallenteita, tehtäviä ja muita materiaaleja hyödyntäen.
Oppisopimuskoulutus
Oppisopimuksessa työnantajasi osallistuu kouluttamiseen. Oppisopimus edellyttää, että sinulla on alan työpaikka.
Kiinteistönvälittäjille suunniteltu digimarkkinoinnin koulutus perehdyttää sinut tärkeimpiin sosiaalisen median ja digitaalisen markkinoinnin työkaluihin. Opit valitsemaan niistä sopivimmat myynnin edistämiseksi ja asiantuntijabrändisi rakentamiseksi. Saat viesteihisi uskottavuutta ja opit mittaamaan viestintäsi tehokkuutta.
Digitaalinen markkinointi ja sosiaalinen media kuuluvat jokaisen modernin välittäjän työkalupakkiin! Asiakkaiden ostokäyttäytyminen on muuttunut, ja vaihtoehtoja vertaillaan verkossa yhä enemmän. Ensivaikutelma välittäjästä syntyy yhä useammin verkossa ja sosiaalisessa mediassa.
Koulutuksella valjastat digitaalisen markkinoinnin ja sosiaalisen median työkalut tukemaan välittäjän työtäsi ja luot vakuuttavuutta omalle asiantuntijabrändillesi verkossa. Laadit koulutuksen aikana digitaalisen markkinointiviestintäsuunnitelman joko itsellesi tai organisaatiollesi. Saat näkemystä yrityksen markkinoinnin kehittämiseen ja osaat hyödyntää yrityksen olemassa olevaa markkinointi- ja/tai brändistrategiaa.
Koulutus sopii kiinteistönvälittäjille ja muille asiantuntijamyyjille. Koulutus alkaa orientoivilla verkko-opinnoilla jo ennen ensimmäistä koulutuspäivää.
Hybriditoteutus, osallistuminen koulutuspäiviin on mahdollista myös etäyhteydellä.
Ennakkotehtävä verkossa
Ennakkotehtävässä orientoidut koulutuspäivien aiheisiin.
1. koulutuspäivä
Brändilähtöisen viestinnän seuraaminen ja suunnittelu
2. koulutuspäivä
Digitaalisen markkinoinnin ja sosiaalisen median keinot ja kanavat ammattilaisille
3. koulutuspäivä
Mittaaminen ja metriikat – miten mittaat vaikuttavuuttasi verkossa?
Etäopiskelujaksolla teet konkreettisen harjoituksen, jossa pohdit koulutuspäivien teemoja omassa työssäsi. Tavoitteena on edistää digitaalisen markkinoinnin osaamista omassa organisaatiossasi tai henkilökohtaisessa asiantuntijabrändissäsi. Verkko-opiskelujakson tehtävässä laadit digitaalisen markkinoinnin kehittämissuunnitelman ja viet sen käytäntöön.
Saat henkilökohtaista sparrausta tehtävääsi (1h) ja palautteen.
Sani Leino, Social Selling -valmentaja, Social Company Oy
Sani on tunneälykkään myyntityön ja sosiaalisen myyntityön valmentaja, joka tunnetaan energisistä ja mukaansatempaavista myyntivalmennuksista ja myynnin motivaatiopuheista. Hän valmentaa ja konsultoi modernin myynnin, sosiaalisen median ja asiakaskokemuksen saralla. Sani on listattu maailman sadan vaikutusvaltaisimman Social Selling vaikuttajan joukkoon.
Opiskelumaksu maksetaan verkkomaksuna ilmoittautumisen yhteydessä tai laskutetaan ennen koulutuksen alkua yhdessä erässä. Jos olet hankkinut rahoituksen Rastor-instituutin www-sivulla osoitetun rahoitusyhtiön kautta, lähetämme laskun rahoitusyhtiölle.
Osallistumisen voi perua ilman peruutuskuluja viimeistään 14 vrk ennen koulutuksen alkua. Alle 14 vrk ennen koulutuksen alkua tehdyistä peruutuksista perimme 50 % koulutuksen hinnasta. Jos osallistumista ei ole peruttu ennen koulutuksen alkua, perimme 100 % koulutuksen hinnasta.
Psst! Kollegasi ovat olleet kiinnostuneita myös näistä koulutuksista