Koulutus antoi oppeja ja vinkkejä suoraan käytännön työhön

Julkaistu 30.12.2021

Satokausikalenterin perustaja ja toimitusjohtaja Samuli Karjula opiskeli Rastor-instituutissa digitaalinen ja sosiaalinen myynti - liiketoiminnan ammattitutkinnon.

Hän sai koulutuksella helpotusta arjen työhön ja paljon uusia oppeja ja vinkkejä suoraan käytäntöön. Hän pystyi tekemään koulutehtävät konkreettisesti yrityksen käyttöön, ja työssä oppimisesta tuli todellista ensimmäistä kertaa, vaikka hän on käynyt useita koulutuksia elämänsä aikana.

Rastor-instituutin asiakaslupaus on Tunnistettava muutos.

Tunnistettava muutos tarkoittaa käytännössä sitä, että koulutuksessa saadut opit näkyvät oikeina, konkreettisina muutoksina opiskelijan työssä heijastuen koko työyhteisöön. Tee oma tunnistettava muutoksesi ja kouluttaudu!

Digitaalinen ja sosiaalinen myynti - liiketoiminnan ammattitutkinto

Katso kaikki myynnin koulutukset

Jaa sivu